2024年7月21日 星期日

元朗形點 " 翡翠拉麵小籠包 "

週末又到元朗形點遊逛 , 
這個商場還有很多食肆還未試過, 
今次到翡翠拉麵小籠包吃午餐 , 
食肆屬於開放式 , 
枱位不多而且用商場的中央冷氣運行 , 
坐位冷氣唔太足夠 , 
而我坐的位置向著通天幕頂有點刺眼 , 
坐得唔太舒服 . 
上海小籠包 4 隻 $ 50 肉饀幾新鮮 , 
瘦肉和肥肉可能是 3 /7 比較滑 , 
湯汁味鮮 , 包頂部比較硬 .
上海排骨拉麵 $ 80 
炸花生 $ 8 
茶位 $ 10 
炸排骨大大條厚肉有少許擔心太厚唔太熟 , 
味道唔錯香口 , 麵好一般湯沒有任何味道 .
炸花生好脆 .
枱面積很細放上三樣食品已用了 2 / 3 枱面 
豆沙鍋餅 $ 58 
以前在其他食肆食過 , 餅皮硬脆 , 
而這裡制作的餅皮好似有蛋加入 , 
軟身衹有旁邊的皮有少許微脆 , 豆沙饀都幾豐富 .
紅油炒手 ( 六隻 ) $ 60 
皮好滑但衹有辣沒有蒜香味 , 肉饀裡有少許菜碎 .
吃完午餐周圍逛 , 人流甚多可能是週末 , 
我諗每次週六和日都有節目舉行 , 
今次用巴黎奧運會做主題 . 
三點鐘開始有表演或講座 .









 

12 則留言:

  1. 我發覺而家好多商場唔知係咪想慳皮,啲冷氣普遍都唔太夠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起來最近行商場好似冇以前咁凍喎 , 以前香港被稱為 "凍感之都 " 可能除了省點電費外 , 想順便改下這個稱號 .

      刪除
  2. 翡翠拉麵我在機場幫襯過,不過不失咁,但都唔平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能機場招待遊客所以特別貴少少 ,

      刪除
  3. 翡翠拉麵好多地方都有,水準一般般咁囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喇 , 呢間除了食品嘛嘛外 . 坐都唔太舒服的 .

      刪除
  4. 以前我好鐘意幫親海港城個間

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未去過海港城嗰間 , 以前曾食過旺角火車站嗰間食品比這間好 .

      刪除
  5. 我都冇幫趁翡翠拉麵好多年,感覺食品一般。

    回覆刪除
  6. 有時諗諗食肆現在都生意難撈,既經濟又要高質的食物,唔易做到…

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感 , 現在經濟唔好逆境求存 , 衹好適者生存 .

      刪除