2024年3月2日 星期六

再自家火鍋

天氣又凍了 ! 想起上次在家火鍋還有些剩餘食材 , 
今日可以把它們清除 , 
未出街前先把上次買的榴槤蕃薯 ,
先用真空煲蒸15分鐘再放入內膽繼續焗 , 
食完下午茶回家才吃 . 
到濕地小區的 "十勝牛 " 吃下午茶 .
吃飽到一田超市買食材 .
吉列炸魚柳配蕃茄肉碎通粉
配七味薯角$ 33 還有熱飲華田, 
炸魚和七味薯角熱辣辣好香口 , 
通粉都像一般茶記出品一般較腍 .
醬燒豬軟骨拉麵 $ 36 熱飲咖啡
豬軟骨炆得好腍滑 , 
拉麵口感好過自己煮的拉麵好好多 .
蒸熟的榴槤蕃薯沒有榴槤味 , 
肉質吃起來真有點像榴槤軟綿綿還有點粉糯 , 
但甜度就甜得過分 ( 我和相公好鍾意食 )  
我食過蕃薯無數次 , 但從未試過那麼甜的 , 
原來名字榴槤不是形容香味而是肉質和甜度 .
下次見到一定會再買來吃 . 
上次肉類太多今次衹買一盒SFF羊卷肉 , 
1/4個墨西哥南瓜 ( 好粉甜 )白蘿蔔 , 唐生菜 , 
沙爆豬皮工展會買的, 
浸透發大放入大滾水中 , 再清洗好多次才能把沙粒清除 , 
 支竹 , 上次食剩的魚蛋和小雲吞 , 
還有前幾日炆的豬軟骨 , 因為今次肉類少加兩包麵條 , 
眼濶肚窄沒有吃麵已足夠了.

 

12 則留言:

  1. 見到火鍋心心眼 (阿毛)

    回覆刪除
  2. 我都經常在家火煱,不過係一次煮熟晒啲食物 :P

    回覆刪除
  3. 得你介紹榴槤蕃薯,我見到會買黎試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真不錯的 , 不過買回來的蕃薯最好放幾日才蒸來食會較甜 , 這做法是店員教我的

      刪除
  4. 謝謝介紹,榴槤蕃薯聽都未聽過...相當有趣,哪裡有賣?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不要客氣 ! 我家住新界區店鋪可能其他區沒有的 , 我剛上youtube 搜尋過 , 可能錢大媽超市或HKTVmall 會有得賣 , 但名稱係榴槤蜜薯 , 你試找找 .

      刪除
  5. 醬燒豬軟骨拉麵名稱定得好吸引,價錢也不貴 🍜

    回覆刪除