2015年4月19日 星期日

海港榴槤酥

最近少咗飲茶 , 
因為覺得每次差不多食同樣的點心有點悶 ,
相公又心思思想歎茶了 , 今回去海港酒樓 .

 樣子像蓮藕 , 其實係榴槤酥 
酥皮鬆脆 , 饀料是濃濃榴槤肉好香 , 好味道 .
 帶子腸粉
 紅油炒手 
 馬拉糕唔太甜夠鬆軟 .
雞扎

12 則留言:

  1. happy ak:
    ~你的相公喜歡食榴連嗎??我依邊有榴蓮糯米滋, 食到都好開心!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      我相公幾年前係超鍾意食的 , 可能食得太多 , 近呢兩年已少食了 .
      前年我到溫哥華烈治文吃過榴蓮糯米滋 , 非常好吃 , 使我念念不忘啊 ! 流口水中 !

      刪除
  2. 個榴槤酥幾得意,多唔多榴槤肉?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈一般喇 , 其實相公醉翁之意在乎杯茶葉茶 .

      刪除
  4. 快樂話咁快又一天了♦・゚☼早晨&午安*☁`☀
    ❥•*¨*♥╠ ╣ a Ρpy星期二❥º°¨♡•ღ¸.❀•´*✿ ʚïɞ¨`*•ƸӜƷ

    回覆刪除
    回覆
    1. 日子真係快得驚人啊 ! 轉眼又係星期二了 .
      晚安 !

      刪除
  5. 很久沒見喇!! 自從搬BLOG後,第一次留言呢! 榴槤酥超超超吸引啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 很高興見到你來探我呀 !
      哈哈真係幾吸引0架 , 有時間你都去試試吖 .

      刪除