2015年4月21日 星期二

南瓜魚片粥

諗唔到煮咩餸 , 最好都係食雜糧了 ,
南瓜魚片粥和芽菜草菇紅蘿白絲炒麵 .

 南瓜魚片粥
今次用冰鮮石班魚柳 , 魚柳洗淨隔去水份 ,
加入紹酒和調味料醃半小時 ,
還有薑絲一齊放入粥裡滾熟 ,
完成的粥沒有魚鮮味 , 
下次都係用鯇魚片好了 .
芽菜草菇紅蘿白絲炒麵
簡單快捷味道也不錯 .

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 清清地都幾好味0架 , 最緊要就係簡單快捷 , 嘻嘻我唔想做咁多工夫呀kakaka

      刪除
  2. 見到你碟炒麵我流晒口水呀! 因為好耐冇食過草菇了。你用即食麵嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 喔妳住的市鎮沒有草菇賣嗎 ?
      呢款麵是非油炸的即食麵 , 幾爽口的 .

      刪除
    2. 我住的市鎮冇草菇架 ! 每星期擺賣一次的農夫市場有中國菜檔, 都冇草茹賣!

      刪除
    3. 為有吃乾草菇了 , 其實乾草菇也很香的 .

      刪除
  3. happy ak:
    ~麵同粥, 已經係最好拍檔!!
    ~你蝶麵炒得好乾身!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      係呀我都覺得這樣配搭吃起來很舒服 .
      現在天氣唔太熱所以有心機慢慢炒 .

      刪除
  4. 南瓜粥有營養
    炒面係咪用了公仔面來炒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜除了有營養外 , 佢甜甜地又粗纖幾好味 .
      我係用寿 X 牌非油炸麵炒的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都係呀 , 我食很少飯但雜糧就食好多0架 .

      刪除
  6. 好友♦・゚⊹甜夢✬*✫晚安安☁☾.•*¨★快樂星期四

    回覆刪除
  7. 南瓜粥加魚片鮮甜……

    回覆刪除
  8. 我都買左一個南瓜, 哈哈,都要學你用來煲粥。

    回覆刪除
  9. 最鍾意芽菜少麵, 加埋草菇好正呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀 , 夏天食清清地開胃些 .

      刪除