2015年4月26日 星期日

自助任食火鍋

天氣開始漸熱 , 
相公的至愛火鍋就嚟冇咁啱時候了 ,
趁著炎夏還未來臨 , 隌相公吃火鍋吧 ! 
今次去滿庭芳吃自助任食火鍋 .






18 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈我就係用夏天不宜吃火鍋做藉口唔去食的 , 因為相公太愛吃肉了 .

      刪除
  2. 香港人開大冷氣食火鍋,唔怕啦,幾時食都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳說得對呀 , 開大冷氣吃火鍋幾舒服 , 但我係用夏天做藉口唔去食火鍋的 , 因為相公太愛吃肉了 .

      刪除
  3. 有冇點佢哋個鮮蝦雲吞,朋友仔話幾好食,上次我哋去都冇點到呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都冇點雲吞呀 , 下次去食都會試試 .

      刪除
  4. 我這裡都流行自助任食火鍋的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我這裡都流行小肥羊!

      刪除
    2. 小肥羊溫哥華都開咗幾間 , 我見到洋人都有幫襯的 , 但我覺得價錢貴過香港 , 而且飲品是另計 , 你嗰處是否飲品都係另計呢 ?

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 , 糖水都係任食 , 如果唔夠飽仲可以食番薯糖水 , 哈哈 !

      刪除
  6. 回覆
    1. 係呀 , 仲有好多款我地都沒有叫嚟食了 .

      刪除
  7. happy ak:
    ~其實, 打邊爐真係唔理係幾時, 因為我一年四季,都會打!! 夏天最多開冷氣!! 哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      開住冷氣打邊爐很舒服 , 其實我特意用夏天嚟做藉口唔去打邊爐 , 我相公鍾意食肉 , 我唔想佢食咁多 , 因為他愈來愈肥了 .

      刪除
  8. 原來滿庭芳有火鍋, 我以為係上海菜館.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係粵式海鮮酒家 , 冇上海餸菜的 .

      刪除