2015年4月9日 星期四

走兩場

前日友人約我到荷里活廣場看煮牛肉麵比賽 , 
比賽是中午12點開始 , 我們一班朋友預早到達廣場 , 
先逛逛商場 , 店舖種類跟其他商場一樣 , 
大都是很面熟的連鎖店 .

 主辦單位請來自台灣的兩位女仕作評判 ,
她們倆雖然年紀輕輕 , 
但已在台灣得過煮牛肉麵獎的 . 
 四位參賽者準備開始比賽 .
場內有些枱椅給我們坐著看比賽 , 
賽後還有制成品給大家食 , 
四位參賽女仕都煮得好好味 , 
但我獨愛其中一位用有機蔬菜做湯底的 , 
我唔食牛肉衹吃麵 , 有機蔬菜做湯底很清甜 , 
麵也煮得不錯 , 聽朋友講牛肉很入味很好吃 ,
其他幾位的湯底較為濃郁 , 
最後冠軍不是我心儀的參賽者 ,
食過麵麵我立刻回家 , 
因為友人的朋友晚上在葵青劇院演藝廳表演 , 
她多了兩張免費票 , 所以叫我一齊去捧場 ,
我和相公差不多超過十年沒有到葵芳遊逛, 
所以回家稍作休息便提早去行下 , 
表演是晚上7 : 15 開始 ,
可能仍是復活節假期當中 , 商場非常熱鬧 ,
晚餐都係食麵 .
 相公的擔擔牛肉麵 
 菜肉雲吞麵
 紅油抄手
 我和相公對粵曲全無見識 , 去年跟朋友看過一次粵劇 , 
表演者穿起靚靚戲服唱歌都幾好看的 ,
但今次純唱粵曲 , 心裡有些猶豫可能會沉悶 ,
喔 ... 完全沒有這回事 , 
表演從晚上 7 : 15 分開始至差不多11 : 00 分都沒有冷場 , 
歌曲有七首 , 每首歌表演前司儀都介紹曲裡的內容 , 
讓大家知道曲中意念 , 
歌者中有一位花旦是香港演藝學院的高材生 ,
表演者的禮服很靚 , 
壓軸兩首歌的花旦是國內一級演員 ,
我們大家看得非常投入 , 
每首歌表演完都得到場內各觀眾的熱列掌聲 . 
我最鍾意看蝶舞蓬瀛和新霸王別姬 ,
除了花旦是國內一級演員歌藝了得外 , 
她們的晚禮服特別靚 ,
蝶舞蓬瀛小生雖是女仕亦唱得好好 , 
內容講梁山伯與祝英台的故事 , 
佈景久不久出現一雙雙蝴蝶 , 又有像飄雨效果 , 
配合十幾人的樂隊表演非常好聽 .
霸王樣子和唱功也很霸氣甚好聽 . 

12 則留言:

  1. 每首歌表演前司儀都介紹曲裡的內容===>幾好喎至少明白多啲內容

    回覆刪除
    回覆
    1. 唱歌前先介紹歌的內容使觀眾更加看得投入 , 由其是我和相公從沒有接觸過粵曲更加看得明白 .

      刪除
  2. 我不特別鍾意粵劇,但好欣賞他們的服飾和化妝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係好鍾意睇佢地戲服和頭飾 , 超靚 !

      刪除
  3. 賽後制成品有幾大份可以食架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 份量都算唔少0架 , 而且有四檔每度食碗都好飽 , 我們食咗比賽制成品就當午餐了 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 給婦女們多一點表演廚藝的門路 , 唔錯的主意 .

      刪除
  5. 自從係台灣食過超好味既牛肉面,一直都想再食過,流晒口水

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦台灣地道牛肉麵真係這麼吸引0架 , 可惜我 N 年前唔知道冇食過添 , 如果有機會我再去台灣一定要食牛肉麵了 .

      刪除