2017年1月3日 星期二

韓烤

新商場落成陸續引進新食肆 ,
今日我和相公專程到這商場的 " 炑八 " 吃午餐 .
相公吃韓烤牛肉餐另加熱柚子蜜 ,
我唔食牛叫了雞扒蛋包飯加凍柚子檸檬梳打 .


牛肉餐
牛舌 , 牛小排 , 牛肋骨肉 , 牛五花肉 .
還有一碗白飯 .
 餐前菜有四款 
大荳芽菜 , 酸蘿白 , 泡菜和黃芽白 ,
相公話牛的肉質鬆軟肉味濃 , 有下次 .
 雞扒蛋包飯 
飯的蛋唔太熟把它放到爐上燒熟 ,
雞扒淋上燒汁肉質嫩滑好好味 .
 爐邊鍋內的蛋汁當烤牛肉時順道烤熟 ,
蛋汁分兩種 , 一邊混了泡菜微辣 ,
另一邊純蛋汁 , 兩款味道都不錯 .
 每份午餐衹要加$ 6 ,
便可享用熱飲或凍飲 .
柚子檸檬梳打和熱柚子蜜 .

14 則留言:

  1. 好耐無見過呢個煙囪 ^^

    回覆刪除
  2. 新年快樂
    這間餐廳,連續都有卜友介紹。等我回港都要試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 .
      佢好多分店 , 返嚟試試吖 .

      刪除
  3. 新年快樂!
    又多個出街食飯好選擇?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 .
      係呀 , 現在好多新食肆開張 .

      刪除
  4. 新年快樂😊
    我至like韓燒,哩個單人套餐都好吸引,原來妳唔食牛,都大把選擇,依家少咗好多人食牛,喺宗教信仰。
    我較喜愛傳統有汁喺銅盤燒個款。

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 .
      現在香港很多韓燒店 , 好彩除了牛還有其他嘢食 , 我有輕微皮膚敏感所以盡量唔食牛 , 但有時都會食少少的 .
      我未試過有汁銅盤 , 我諗是否冇咁熱氣呢 ?

      刪除
  5. 新年快樂~~~~!!
    都幾抵食喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話 .
      午餐幾抵 , 我有朋友食過晚餐 , 價錢都幾貴 ( 可能佢食海鮮 )

      刪除