2017年4月4日 星期二

桂林陽朔四天遊 ( 2下 )

續 : 桂林陽朔四天遊 ( 2上 )

行程緊密匆匆遊逛過木龍湖 , 
前去參觀橡膠商城 , 
主要介紹和推銷乳膠制品 ,
乳膠床褥太大可送貨但無人問津 , 
乳膠枕頭體積少而且抽了真空 , 
好幾位團友和我都感興趣共買了8 個 ,
好快便去第三站 " 虞山公園 " 















店鋪好靜
茶居重門深鎖



三個通道 , 導遊話中間皇族行 , 
左通路是大官 , 右通路是平民 .

團友行得攰坐在石椅上抖抖 


裡面很細 , 衹有一張細細雙人木床和一些簡單枱椅 .
導遊介紹他很聰明曾發明一些物品 , 但我忘記是什麼 .
觀音像刻在石上位置很高, 
我影的相片比介紹的相更朦朧 , 

晚餐桂林山水茶宴 , 
導遊刻意提早吃晚餐 , 
他說今次入住的酒店附近有商場和夜市 , 
大家可以到外面吃宵夜 .
今次入住的酒店比陽朔的酒店佈置好得多 .

在酒店稍作休息便到附近商場看看和消夜 .
酒店附近非常靜
國內幾出名的商場
街上很多各地食肆攤位



商場裡很多食肆 ,
中泰韓日任君選擇 .


我們選擇食味千拉麵
日式叉燒味道唔錯 , 
拉麵煮得剛好但湯很油膩
豬軟骨春笋拉麵 , 味道跟上面差不多 .
煎餃肉饀味道很好 

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈街邊攤位我地唔敢食 , 商場裡的食肆林林總總引到我地都好想食 , 但已過吃晚飯就算入到去都唔試得幾多款餸菜 , 香港味千拉麵較細份量 , 諗住呢間都係細份量 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我多事插咀,佢喺中國龍頭商場...萬達集團,佢個富二代仔...有名句...錢解決到嘅問題,就唔喺問題!

      刪除
    2. 現在國內好多新商場建築物都好有型 .

      刪除
  3. 幾十年桂林的景點改善了不少,我太太當年做領隊由香港帶團到此,桂林仲喺非常平實,即喺乜都無,依家仲有中國龍頭商場...萬達廣場。

    回覆刪除
  4. 人少少幾好行,味千比香港價錢平一半呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡較偏遠我諗地價平食肆價錢相應平 , 接近香港的福田商場食肆就貴得多了 .

      刪除
  5. 呢區景區我也沒到過,畢竟隔別六年,遊覽的地方有別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 覺得這裡較商業化 , 少了一份古樸文風 .

      刪除