2017年4月5日 星期三

桂林陽朔四天遊 ( 4上 )

續 : 桂林陽朔四天遊 ( 3 )

第四天早上比過去兩天都早起床 , 
因為導遊昨晚臨散隊前跟我們預約 ,
今天要早點出發有地方要去 .
哦 ... 原來參觀玉石工藝店 , 
玉器我們無特別興趣 , 
店員介紹大個玉咀少少的雞血石可用來刮痧 , 
200 文人仔平平地好幾位團友都買 ,
我都買了一件做紀念品 .

第二站伏波山
 地圖上桂林景點眾多 , 
相信本地人都要花好多時間才可遊覽全部景區 .

 跟著導遊往洞裡走  , 
洞裡部份地區稍暗 , 地面有些濕滑 , 
久不久有小水滴從洞頂滴到地上 .
洞內有幾個出口 , 還有些攤擋擺賣衣飾
 洞壁高處的石像
導遊簡略講過有些是僧侶 , 佛和觀音 .

 時間關係我們沒有行入去參觀 .

 導遊介紹觀音像通常是女性 , 衹有這位是男性 .


 洞外另一番景像 


 疑似女仕正在江中暢泳 .

團友們圍著試劍石團團轉 , 
哈哈其實個個都正等位影相留念 . 


 我們上洞頂層欣賞風景後 , 
再沿著石級返回地面 . 
 時間關係沒有行洞邊的長廊











 集合地點附近的銅像

 同一模式的房屋正興建中 .

 河邊洗衣服 , 電影看得多真實就第一次 .



旅行團沒有安排我們入內參觀 . 
旅車送我們去吃午餐 , 桂林米粉宴 .
待續 .................

11 則留言:

  1. 點驗個觀音係男嘅呢?? 唔通有鬚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我把相片放到好大睇過唔覺得有鬚 , 我諗係個樣較似男性 .

      刪除
    2. 其實印度傳過來的觀音都是男的。

      刪除
  2. 你的行程和我2011年的很不同,如再遊覽可參加你這團了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相距咁耐好多人都去過妳曾去的景點 , 所以要發掘新行程了 .
      妳得閒又可以報這團了 .

      刪除
  3. 山洞望出去個河景幾靚喎....
    七星景區唔知入面有乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 河景唔錯所以有遊船載遊客遊船河 .
      我都好想知入面有咩睇 , 可惜導遊無安排我地入去行下 , 我本來想在門口窺探一下入面情況 , 集合時間又到 , 無得行埋去 .

      刪除
  4. 到大陸旅遊,最好不要買貴價玉石,很難分真假

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳說得對呀 , 我地成團人都沒有買貴價嘢 .

      刪除
  5. 我都鐘意玉器,不過唔識分真假, 驚俾人呃

    回覆刪除