2017年4月17日 星期一

沙鍋雲吞雞

復活節假期鬧市人多 , 
沒有煮意又到我的飯堂( 一粥麵 ) 吃晚飯 

 沙鍋雲吞雞配福建炒飯 
食物熱辣辣幾好味 , 份量也不少 .
西芹青衣柳配粉葛排骨老火湯 
餸較淡唔覺有味精 , 
湯算幾濃郁幾好味 .

11 則留言:

  1. 哈...出外食饭,乾手淨腳。
    至緊要啱口胃。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 抵0架 , 但都有分地區 , 我附近嗰間價錢一樣但食物水準差好多 , 所以我地情願行遠啲 .

      刪除
  3. happyak 晚上好,
    餸菜睇嚟唔錯喎,

    回覆刪除
    回覆
    1. wah wa 午安 !
      呢間算唔錯 , 所以我當佢係我的飯堂 .

      刪除
  4. 這些地道的酒樓菜色,一定不會令人失望!
    原來這間食肆叫「一粥麵」,怪特別的名字…

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡餸菜都做得唔錯 , 但款式唔多 .
      現在香港很多食肆的名稱都怪怪的 .

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除