2019年1月12日 星期六

印度咖哩屋

朋友覺得位於通菜街的旺角咖啡屋食物不錯 , 
我和相公昨日去試試 , 該店在俗稱女人街裡面 , 
店鋪細細內部裝修已很陳舊 , 
而店自稱正宗印度咖喱 .
我們入內正當吃晚飯時間 , 衹有二枱客 .


我們叫了$198二人套餐 
連加一服務費$ 218 
 串燒五香雞扒
雞扒醃得很入味雞肉很滑 .
咖哩羊肉濃濃香料味把羊羶味也蓋上 , 
微微酸好似唔辣 , 但總覺得不似以前吃過的印度咖哩 .
已有咖哩羊 , 所以選擇普通炒什菜
但這什菜微辣咖哩炒的 , 味道可以但有些菜炒燶了 .
水準一般沒有下次了 .

10 則留言:

  1. 水準一般難怪晚飯時間都冇客。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀!我地入到裡面見咁少客都感到嘛嘛,我們還未叫食物隔離枱國內遊客跟我說唔好食.

      刪除
  2. 有無問番朋友點解覺得唔錯?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈沒有呀,可能朋友是第一次吃印度嘢冇得比較,衹信咖啡屋標榜是正宗吧 !

      刪除
  3. 人人口味不同,也可能換咗廚師。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能朋友跟我們口味不同,因為他們衹是早我一天去食的.

      刪除
  4. 回覆
    1. 以地點 , 食物水準和裝修 , 我都覺得稍貴 .

      刪除