2019年1月9日 星期三

溫哥華GRANVILLE ISLAND

溫哥華 9 月下旬  , 仍有藍藍的天空又不太寒冷 , 
真是天公造美讓我們可以到外面逛逛 .


GRANVILLE ISLAND 
大概10 年前我曾到過這裡來 .
現在多了很多建築物 , 聞說大都是高級住宅 .
已荒廢的混凝土制造廠 ,
 這四個物體印象以前沒有上顏色的 .
我最愛行 PUBLIC MARKET 
林林總總的蔬果和美食睇見都開心 .

GRAPE BREAD 是新鮮葡萄 , 
很吸引買件試試 , 味道不錯 .


這個也不錯買回家 , 
第二天才吃仍是脆脆的 .






美食當前買到這裡坐下來慢慢品嚐 ,
可惜我們未到這裡前已吃飽 , 
所以都係到外面看看好了 .

遊客們坐在岸邊欣賞風景

品嚐美食之餘又可欣賞風景 , 一樂也 !

今天不是假期但都有人賣藝 .

16 則留言:

  1. 我都愛看到林林總總的蔬果和美食,睇見都開心 !.

    回覆刪除
  2. 我見到咁多野食, 都流口水

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 溫哥華今年遲咗冷 , 而且還有那麼好太陽所以好開心 .

      刪除
  4. 10年前係咪會無咁多國語人

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰時都多國語人 , 不過係來自台灣的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀 , 藍天白雲雖然氣溫衹有12度, 但不會像香港那麼濕凍 , 好舒服 .

      刪除
  6. っˆヮˆ)っ🎉祝福好友🎊2Ѽ19
    😺。。゚繼續身體健康開心生活
    繼續開心享受身邊一切º¨⊹😻
    開心萬事得🎈時刻╠╣aΡpy
    健康•╔══╗╔════╗ʚïɞ*ʚïɞ
    順景•║╔╗║╚═╗╔═╝¸.•*¨✿
    幸福•║╚╝║╔═╝╚═╗•*¸.❀
    如意•║╔╗║╚═╗╔═╝¸.•*¨✿
    開心•║╚╝║╔═╝╚═╗¸.❀•*¨
    福祿•╚══╝╚════╝¸.•*¨✿
    ഐ☘ღೋგ♬♪♫♩ஜ۩۞۩

    回覆刪除
  7. 原來又去左加拿大玩,天氣好,玩得好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次玩得好開心 , 除了玩還有參加姪兒的婚禮 .

      刪除
  8. Happy ak,

    我轉咗新頻道寫自己生活點滴

    我而家係youtube開咗個channel,支持下.

    http://m.youtube.com/watch?v=R7i5Gi6Hzy4


    Thanks.

    If possible, Give me a 'like' there. Thanks so much

    回覆刪除
  9. Happy ak,

    我轉咗新頻道寫自己生活點滴

    我而家係youtube開咗個channel,支持下.

    http://m.youtube.com/watch?v=R7i5Gi6Hzy4


    Thanks.

    If possible, Give me a 'like' there. Thanks so much

    回覆刪除