2019年1月26日 星期六

煲仔飯

 煲仔飯是相公的至愛 , 
去年冬天吃過 ( 煲仔皇 ) 的煲仔飯都算過得去 ,
今次再去水準一如往昔 .

 自選小菜套餐$65 : 例湯
 翡翠野菌爆雞球夠鑊氣和一碗熱辣辣的白飯 .
 即叫即煲臘腸雞煲仔飯套餐 $ 68
覺得雞件是預先爆過 , 
再放入煲仔飯裡很濃味 , 
飯煲得很爽口 , 唔錯 !
白灼生菜一小碟

12 則留言:

  1. 我都喜歡煲仔飯,但不敢多吃!

    回覆刪除
  2. 臘味不好多吃,但我其實好喜歡食。

    回覆刪除
  3. Happy ak, 請恕我過了新十五才向你拜年。祝福你和家人豬年諸事吉祥,身心康泰。
    我在去年尾回港住了六個星期。抱歉! 因失去你的電話,所以沒有跟你聯絡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀真可惜啊 !
      我們多年無見了 , 希望妳下次回港前先在這裡聯絡我 , 回港便可約我聚聚.
      非常多謝妳的祝福 , 祝大家身心康泰 ! 心想事成 !

      刪除
    2. 為何仍未見你出新篇?

      刪除
    3. 謝謝妳的關心 , 哈哈我近來經常無事忙 , 呢幾日開始收拾心情準備出些網誌了 .

      刪除