2023年12月25日 星期一

工展會平安夜


一年一度工展會又來了 , 會址仍是維多利亞公園 , 
過去幾年因應疫情關係都沒有去 ,
今次特意揀星期日又是平安夜 ,
行完工展會晩上又可以在銅鑼灣鬧市感受平安夜節日氣氛 .
不經不覺已是第57 屆
入場人仕拖男帶女好熱鬧 , 我們本來從第一行開始 , 
行行下就跟著人群周圍逛 .
$ 65 任選三款花生糖 , $ 100 四款 ,
我揀咗合桃花生糖和腰果花生糖 , 
買得好高興 , 我們人少衹買三筒.
見人買我地又買 , 買咗即磨黑白胡椒粒每樽$22
五色雲豆$ 100 四包
見到人多睇 , 我地行埋去看看 , 
原來 $100 一份三種不同厚度的冬菇 ,
有人試食後話唔錯 , 我們也買一份 .
好多人無懼寒冷排隊買雪糕食 .

美食區
遊人行到肚餓 , 就即時買食物圍著圓枱仔一齊享受 .
形形式食物都有 , 龍蝦半隻$ 70用芝士慢火煎熟 ,
串燒豬, 羊肉還有美食舉不聲舉 , 太香了引得我們也餓了 .
離開會場到外面搵食 .
走到鬧市周圍搵 , 間間都座無席要在門外等位 , 
最後看見商厦樓上食肆有位就入去 .
這店新開張食物款式不多 , 
叫了兩客套餐香茅雞扒飯$ 52配越南咖啡, 超平 ! 
另外一客雞絲扎肉湯粉 $ 56 配可樂 
另加小食 $ 15香茅雞翼味道唔錯雞皮熱辣辣好香脆 .
還有 $ 15 炸魚餅 , 侍應話唔辣 , 我覺得都幾辣 , 

新開張工作人員遇上節日 , 忙到團團轉 , 
我的湯粉未到 , 唯為先吃幾口相公的飯 , 靜靜地等待 .
期間熱情的侍應來問有冇未來食物 , 
講好多次催廚房 , 要來的不來 , 總是錯 !
炸魚餅都到了, 我的湯粉究竟往那裡去呢 ? 
噢 ! 終於可樂和湯粉到了 , 但忘了影 , 
魚餅混上疑似豬耳骨碎香茅剛炸出來 , 
味道唔錯可惜較辣 .
報佳音 
很久沒有見到這樣的熱鬧氣氛 , 
每個人面上都開心興奮迎接聖誕節 .
冇諗住買咁多嘢 , 但見到每個人都興高彩地買 ,  
我們都買些回家 ! 

祝各位網友聖誕快樂 ! 


8 則留言:

  1. 聖誕快樂!開心大有收穫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂 ! 見人人買得那高興 , 都趁下高興 !

      刪除
  2. 聖誕快樂~~
    你有唔少收穫呢 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂 ! 算少了 , 場內好多人拉車仔大包大包繼續買買買 .

      刪除
  3. 購物與飯聚是香港人喜歡的活動項目,我也是。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港生活緊張又忙好難有咩活動, 最佳娛樂都係約埋三數朋友吹下水 .

      刪除
  4. 寒冷天氣我呢邊唔會有人食雪糕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗香港話凍比起外國真係好小事喇 , 我見來香港的外國遊客好多都著短袖衫 .

      刪除