2023年12月31日 星期日

翡翠拉麵小籠包


過去幾年留在家中沒有到外面飲食 , 經常買外賣回家 , 
但總是覺得外賣沒有堂食好 , 現在疫情放援市面回復正常 ,
我和相公兩個為食猫好多嘢都想食 , 現在係時候補嘗一下了 .
今次到旺角新世紀廣場的翡翠拉麵小籠包 .
擔心旺角地點人多, 特意提早入座 .
現在很多食肆茶錢一般都是 $ 10 一位 .
今次整體來說都不錯 , 有下次 ! 今餐加一後 $ 330 
菜肉雲吞湯拉麵 , 食物未到先來炸花生 $ 8 鬆脆好吃 , 
往日到食肆從未試過把所有花生吃個清光 , 今次例外 .
菜肉雲吞湯味道唔錯 , 饀料和拉麵也很好 , 
鮮肉鍋貼煎得很脆可惜有少許小黑點 .

鱔糊炒拉麵較肥膩味道一般 , 鱔肉爽口不錯 .
本來我們點了高力豆沙 , 待應姐姐話冇豆沙 , 
為有改叫蘿白絲酥餅 , 外面酥酥的饀料蘿白絲汁剛好味道清甜, 
熱辣辣我差點燙到咀非常好吃 .
等食物之時聽到隔離枱叫豆沙鍋餅 , 
同樣用豆沙饀料侍應姐姐竟然没有話冇 ,
所以好奇心驅使特別留意究竟有沒有送到他們面前 ,
唷....有的 ! 奇怪 !!




10 則留言:

  1. 以前我都鐘意幫親海港城個間 ..希望我無記錯 (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂 ! 這間店很多地方都有 , 相信生意唔錯 , 海港城店可能都在 .

      刪除
  2. 翡翠拉麵幫襯過,中規中矩,唔差嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂 ! 堂食唔錯 , 年頭曾在屯門買過外賣就很嘛嘛 .

      刪除
  3. 那碗是粥還是湯呢?!!真係好大碗喎!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係湯拉麵 , 我去過好幾間食肆都係個碗超大 , 裡面食物少而湯都超多 , 這間已算唔太多了 .

      刪除
  4. 呢間我喺馬鞍山都食過,味道普普通通,唔算差又唔算好。

    回覆刪除