2024年3月18日 星期一

啟德站 ( 下 )


在這裡吃晚餐 , 
內部裝修好像較普及的大餐廳 , 座位 2人 , 4 人和 6人卡位 , 
靠窗設有排排坐座位可以清晰地看見外面景物 , 
食肆大概衹有 10 間左右 .
紅燒牛肉肉燥飯 $ 63 
半隻滷蛋6片滷牛展伴碟有車利茄 , 
肉燥也不少好味抵食 . 
日式叉燒拉麵 $ 69 
叉燒一片 , 溫泉蛋半隻濃濃麵豉湯味道唔錯 .
清湯抄手 6 粒 $ 50 
雲吞細細隻肉饀好瘦味道一般 , 覺得價錢稍貴少少 .
吃過晚餐往最底層購物街看看 , 
賣的大都跟食有關的店鋪 , 我也買些回家 .
零食店


行完商場到對面小區看看 . 
這幅相隱藏著該店的名稱 " 舊機場車仔麵 " 
遠處看見長長的人龍 , 過去八一八 , 
源頭係一間兩餸飯專門店 , 
聽到街坊話每晚這個時候都排長龍的 . 
現在不停興建商廈及住宅 , 
相信不久將來這裡會變得好熱鬧 .
我們剛才留連的商場 , 名稱 : AIRSIDE 
時間不早乘港鐵回家 .
港鐵 " 啟德站 "入口牆上的昔日啟德舊機場相片 , 
現在已變成高樓大廈林立了 .






今次又買了餅和零食 .

10 則留言:

  1. 又多左個新社區可以行走,又食又買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 這裡我地去很方便 , 而且我地鍾意到這裡睇狗狗 , 因為以前都養狗的 .

      刪除
  2. 好地方,我較喜歡AIRSIDE 展覽場。

    回覆刪除
    回覆
    1. 展覽場我見唔到喎 , 下次再去揾下

      刪除
  3. 謝謝分享又一個好去處 ❣️ 台式紅燒牛肉麵我喜歡🍜 抄手我鍾意紅油的 🥣

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意食紅燒牛肉麵 , 我本來鍾意紅油抄手 , 但試過一次辣得太利害, 唔敢再食了 .

      刪除
  4. 現在很多商場,內裡佔很多也是食肆...
    其他的也不是太特別,很多兒童學習班之類~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 , 每個商場都好多食肆 , 所以不用周圍揾 , 好方便 !

      刪除
  5. 呢度有間戲院係我公司老闆開嘅,所以早排都有行過呢個商場。

    回覆刪除