2024年3月26日 星期二

和平飯店 " 幸福二人餐 "

到外面吃晚餐經常覺得叫餸菜是件難於取捨的事情  , 
所以見到有套餐供應我們大都會食的 , 
今次 " 和平飯店 " 也有名為" 幸福二人餐 " $ 478 
另收每位茶錢 $9 和加一服務費 . 
我們因應菜單上的選擇 , 
好快先送來兩盅竹笙海皇豆腐羹 , 
味道好好分量也十分豐富 , 
材枓有豆腐 , 魚肉 , 竹笙 , 蝦, 帶子 , 蛋白 , 
未及食完這盅羮 , 其他餸菜已陸續送來 , 
我們坐的四人枱好快便放滿食物 . 
立時間不知先吃那款先 . 
想著想著都是先吃熱葷比較適合 .
五香牛展擺設好整齊 , 冷盤放埋一邊 .
鎮江肴肉我本愛吃 , 
但已定了先吃熱的 , 又放埋一邊 . 
京蒽爆牛肉熱辣辣 , 大蒽的味很香但較硬身 , 
牛肉腍度適中味道可以 .
糟溜魚片我們最鍾意這款餸 , 
吃起來有少許酒味 , 但一下子想不出是什麼酒 , 
完全沒有魚腥味真不錯 , 
剛好侍應姐姐行過問食物啱食嗎 ?  
我順口問她這餸用咩魚做的 , 
她好認真地答係黑魚 , 好多客人都話好食的 . 
黑魚係咩魚呢 ? 相公話可能係生魚 . 
上海粗炒放在大碗中顯得好少 , 
其實份量應該三人都夠食 , 
麵炒得夠鑊氣 , 少許油膩 , 
( 通常外省館子都比較油和深色 ) 
不等你小籠包
個名好得意 ( 但唔明什麼意思 )
皮厚薄適中 , 裡面湯汁幾鮮味 .
高力豆沙樣子做得唔錯 , 
我覺得算靚了 , 紅豆饀唔太甜蛋球皮略嫌實了少許 .
二人套餐還有好幾款飲品選擇 , 
但食物太多我們揀可樂拿回家 .
還有冷盤的鎮江肴肉和五香牛展都一并打包回家 .
 

8 則留言:

  1. 呢個二人餐都好豐富 (阿毛)

    回覆刪除
  2. 真係好豐富,要好有食力先食得曬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 ! 我覺得三個人都夠食有餘的 .

      刪除
  3. 自己煮仲難決定,太難煮既又唔想搞 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講中我的心聲 , 太難又唔識如何如理 , 想食都係外食好了 .

      刪除
  4. 對呀!黑魚又名:生魚、雷魚、黑魚、烏魚、烏棒、蛇頭魚、烏鱧、火頭、文魚、才魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩原來黑魚有那麼多別名 , 現在學識了 , 謝謝妳話我知 .

      刪除