2024年3月9日 星期六

" 城中泰 " 烏頭魚

到屋苑附近商場 " 城中泰 " 吃晚餐 , 平日較少吃泰菜 , 
但希望盡量賞試多些不同的食物 , 
今次叫了兩款食物 , 但都不甚啱吃 .
不收茶錢另收加一服務費 .
花膠粉絲煲 $ 138  
我們吃過中式粉絲煲是有汁 , 
以為泰式粉絲煲都跟港式差不多 , 錯了 ! 
這裡微辣較油膩味道還算可以 , 
但粉絲乾巴巴吃不慣 , 
看見隔離枱把粉絲當飯吃 , 
而我們搞笑地叫了兩碗白飯 . 
其他食材有 : 蝦 , 小墨魚 , 花膠仔 .
烏頭酸梅肉碎 $ 138 原價 $ 178
烏頭魚有兩種口味選擇 ( 辣或不辣 ) 
錯誤選擇不辣 ( 衹有酸味 )
烏頭魚身上放滿椰菜絲和香料 , 
盛器下面用微弱火燃燒著 , 
燒著燒著把椰菜絲煮熟 , 還吸入了酸梅汁怪難吃 , 
愈煮愈酸溜溜 . 魚算新鮮
但吸入酸汁後肉質變得實實沒有魚味 . 
白飯每碗 $ 13

 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 真係太多飯 , 我地大鄉里以為粉絲係送飯的 .

      刪除
  2. 魚我喜歡清蒸,唔想食咁多調味.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意蒸不要加太多食材 , 可以食到魚的味道 , 這裡做法令到條魚味好怪食唔慣 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係咁詁嘞 , 這種做法令到條魚味道怪怪地 .

      刪除
  4. 係咪因為粉絲炸過? (阿毛)

    回覆刪除
  5. 粉絲煲的材料看來都算多。魚用酸梅汁來調味都算特別🐟

    回覆刪除
    回覆
    1. 材料算不少 , 我食唔慣太酸太特別了.

      刪除
  6. 盛魚的魚型碟很特別...不過優惠價也不算平宜,外出食真的很少叫魚,就是怕質素麻麻地......

    回覆刪除