2024年6月19日 星期三

" 潮潮居 " 嘆茶

閒來無事到屋苑商場看看順道飲茶
 " 潮潮居 " 中午茶及下午茶錢 $ 13 , 
而點心不論大 , 中 , 小點一律 $ 26 , 
價錢抵又不用等位好方便 .
蜆芥炸鯪魚球外面脆脆地裡面爽口彈牙 , 
蜆芥都不用蘸 , 鯪魚球味道已甚啱我倆口味 .
芋蓉鳯尾蝦我以為鳯尾衹是蝦尾硬穀部份 , 
原來是整隻爽口鮮甜的蝦 , 
芋蓉裡還有些菇粒和蝦米仔味道好好 .
家鄕蘿蔔茶棵外皮太軟了 , 
饀料有少許蘿蔔粒 , 唐芹和一些不知名食材 , 
味道可以但我們較愛吃甜饀的茶棵 .
蟹籽蒸燒賣饀料的豬肉和蝦好新鮮爽口美味 .
魚肚灌湯餃
淡而無味的湯 , 所以魚肚都係冇味 , 
餃裡食材一般都係沒有特別味道 .
飲完茶周圍看看 , 
好大的宣傳板 , 後面擺著各種空氣清新機 , 
裡所有產品都是科大研發的, 
其中一款手提驅蚊空氣清新機頗為吸引 . 
我家住新界間中有蚊侵襲在所難免 , 
曾用過兩部驅蚊機効果嘛嘛都要三幾百元 , 
回看這部手提機樣子唔錯 , 
有四種顏色粉紅 , 粉藍 , 米色和白色$ 999 
雖然貴少許但總算是本地研發 , 
所以買部粉紅色的以示支持 .



10 則留言:

  1. 回覆
    1. 平時間中有蚊 , 最近唔覺有 , 但唔知是否跟這機有關 , 因為這機是驅蚊不是滅蚊 .

      刪除
  2. 個茶棵望落去個賣相都麻麻地,呢啲天氣對付蚊蟲最好用蒸氣機。👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶棵樣醜饀較濕 , 原來蒸氣機滅蚊蟲好 , 哎呀早知賣喇 , 謝謝你呀 !

      刪除
  3. 我以前都用過驅蚊燈,真係冇用,你呢部有冇效?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前有蚊燈但無幫助還有它的藍光好強對眼唔多舒服 , 這部機標榜驅蚊不是滅蚊 , 我們衹是間中有蚊 , 這兩天唔覺有蚊 , 但唔知跟這部機有冇關的 .

      刪除
  4. 部驅蚊機掂唔掂,我對迷你產品冇乜信心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家間中有蚊 , 而這部機標榜驅蚊不是滅蚊的 , 這兩天唔覺有蚊但唔知是否跟這機有冇關的 . 機仔細細功效可能都係較細 .

      刪除
  5. 我時時覺得本地研發的產品,唔太襟用...哈哈
    可能成見...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 , 我都有這諗法 , 希望唔係喇 !

      刪除