2024年6月4日 星期二

元朗 YOHO MALL " 鵝鹵宮 "

前日到元朗YOHO MALL 形點一期遊逛 , 
經過 " 鵝鹵宮 " (諧音我老公 )名字好易記 , 
門前菜譜介紹潮粵菜兼備 , 我們都好想試奈何要等位 , 
留待今天來試 , 茶錢每位 $ 18 
星期一至四 , 某張信用咭九折 , 
剛好相公係用這款信用咭 ,
埋單可以九折了 .

潮州四喜拼盤 $ 240
潮陽蝦棗/鹵水鵝片/蔥油海蜇/油泡鮮帶子 , 
 拼盆樣子唔錯 , 我和相公最愛: 
  1 . 潮陽蝦棗熱乎乎鮮甜美味爽口彈牙 
2. 油泡鮮帶子 , 配菜好新鮮 , 帶子鮮甜 
其餘兩款較一般 .
海皇美極粉絲煲 $ 138
沒想到份量那麼多 .
粉絲和海產都多 , 墨魚, 蝦 , 蟹籽 , 帶子, 蜆仔等 ,
粉絲吸哂海產鮮味很好吃 .
梅羔醬烤骨 $ 98 酸甜調配得好好 , 又唔韌 .
我們盡量食粉絲煲 ( 因為不可以帶回家 )
而這些烤骨衹吃了兩件 , 
其餘打包回家 .
鴛鴦水晶包 $ 48 
個子大大皮唔韌 , 豆沙和蓮子饀好綿滑唔太甜 .
食物都算啱我們口味 , 有下次 !
鴛鴦水晶包 $ 48

10 則留言:

  1. 好豐富呀,潮式拼盤,係幾有特色,我都喜歡啊!😋

    回覆刪除
  2. 外出吃很少叫卥水食物,而卥水食物都好易送飯......尤其天冷時吃很暖~~
    水晶包看上去都知新鮮大個!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 滷水食物多素是肉類幾好送飯 , 我從未遇個這麼大的水晶包 , 好彩都幾好食的 .

      刪除
  3. 水晶包最吸引我

    回覆刪除