2011年8月27日 星期六

屯門市廣場 ( D 24 榴槤 )

今日雖然天氣仍然酷熱 , 連續兩天都没有周街逛 , 
我們到屯門市廣場周圍 hea 下和食晏 ,
最後梗要到我最愛的地方 , " 吉吉超市 "  
尋找零食没有收穫 ,但買一個從未食過的榴槤 , 
 " D 24 " , 名稱很怪哩 ! 



食晏的時候整個商場的食肆門前都站滿人等位 ,
覓食困難最後看到 " 星馬餐廳 " 稍為没有那麼多人等位 ,
便趕忙入去了 , 相公又係咖哩牛筋腩飯和熱奶茶 ,
而我就係鮮茄汁焗豬扒飯 , 此處的食物很不合我們口味 . 
可能也是少人等位的原因 .






咖哩牛筋腩飯
飯衹是和暖的 , 咖哩唔辣唔香 ,
啲汁一大灘 , 差点把飯也湮没了 . 




鮮茄汁焗豬扒飯
飯非常熱但很鬆散全冇飯味 , 豬扒同樣冇味 ,
凍華田當我吸一口 , 立刻嗆着喉頭 , 因為華田還没有混合好 ,
當吸的時候連帶華田粉末 , 一起吸入喉嚨裡很不舒服 . 

Photobucket
到吉吉超市看蔬果 ,
營業員正在滔滔不絕地 , 講解馬來西亞榴槤 " D24 "
營業員說 :
現在推廣才有這麼便宜的 ,
D 24 榴槤跟泰國榴槤食味很不相同 ,
泰國榴槤要熟才好吃 , 但D 24 剛相反 ,
如果熟了會很硬唔好食的 ,
而 D24 食在口中有少許甘苦感 .
我從未食過這樣怪的榴槤 , 好奇心驅便下了買了一個細的 ,
包開如果唔好便會再令外再開一個 .
攤位上衹有兩種價錢 , 大的 99.9 元一個 , 細的 79.9 元一個 .






相中的果肉就是太熟 , 不會買出但歡迎試食 ,
我没有試但看到有些人賞一口便掉了 . 




買咗榴槤就邊處都唔駛去了 , 回家去吧 !

返回家中稍作休息再到百記超市逛逛 ,
各類生果林林總總 , 看也開心哩 !
龍眼和奇異金果也不錯哩 ,
為食貓豈能忍口 , 當然要買喇 !

Photobucket
晚飯到薩莉亞意式餐廳 , 食我最喜愛的食物 , " Pizza "
今日唔知發生乜事 , 兩餐的食物大部份都唔太熱0既 .




周打海鮮湯
和暖的湯麻麻 




水牛芝士 pizza
好彩我的至愛係很熱的 , 這個 Pizza 係純水牛芝士 , 
没有其他配料和肉類 , 非常啱我口味  .



香嫩燒雞腿
相公話雞腿很麻麻 , 有皮薯角超粉 , 粟米超甜 .

白飯都係和暖的  


食嘢途中偶然望出餐廳外面很多人正在等位 . 



餐廳門外等位的人群更多 ,  假期都係留在家中吃飯好了 . 

今天收穫甚豐 , 有龍眼 , D 24 榴槤和奇異金果 . 



最後當然要嘗試下 D24 榴槤 , 整個榴槤 size 很細少 ,
每包果肉長度同超市收據一樣長  ,
果肉非常 creamy 很甜同泰國 AP 金枕頭一樣超甜 ,
每包果肉內都包着二至三粒核 ,
有些果核大如一隻小型雞蛋 , 肉少得可憐 ,
但食一包已感覺很漏 , 不想再吃下去 ,
口內慢慢開始有少許苦和嚡的感覺 ,
怪怪地唔啱口味 . 



沒有留言:

張貼留言