2011年9月2日 星期五

金滿軒上海菜館晚飯

今天我 , 相公和62 又一齊周圍 hea , 天氣太熱都唔知去邊 , 
除了安排目的地之外 , 還要諗每餐食乜嘢 ,
62 完全唔諗自己食乜 , 全都要我安排很煩啊 !
而且62 好像小朋友 , 有街去就非常雀躍 ,
難為我們倆人陪他周街行啫 ! ,
太遠怕他吃不消 , 最近的要算是屯門中央公園了 ,
先到屯門市廣場的 " 金滿軒上海菜館 " 食晏 ,
再帶他到屯門中央公園 ,
看花草樹木和爬蟲館 , 看得他很開心哩 !
最令他開心的地方 ,
便是看到很多亞伯和一些國內嬸嬸在涼亭內聞歌起舞 ,
好彩有個座位給他坐定定 , 睇唱歌跳舞 ,
而我和相公站著等他看夠才走 , 企到腳都硬咗 .
我很累了 , 問他攰嗎 ? 
他總是答 : 唔攰 , 重可以行耐 D 都得呀 !
唉 ..... 有乜理由呢 ?
我都行到攰 , 他還死硬話唔攰 ,
可能他怕講真話 , 我們便不帶他行街了 .
唯有久不久就搵地方坐下 , 買些小食讓他稍作休息 .




菜肉雲吞湯麵 



五香牛肉湯麵



肉絲煨麵
62 最喜愛的食物 , 稔 pat pat , 他說非常好味 ,


高力豆沙
熱辣辣即叫即炸 , 非常好味 . 



hea 完公園 ,
再到商場繼續我們的無聊節目 ,
行到攰便返回酒店等夠鐘食飯 ,
今次去屋苑會所食晚飯 .
餐餐諗食乜 , 重煩過自己煮 ,
因為要就 62 , 總是要食中餐 " 很悶 "
而且他超喜愛啖啖肉 , 剛同我相反 .
叫了三個套餐 , 鹽焗雞、薯仔炆雞球、咸蛋蒸肉餅 .


鹽焗雞


白菜仔和薯仔炆雞球
 


哈哈 , 攰到我手都震埋 . 



羅宋湯和忌廉湯



咸蛋蒸肉餅



 紅荳冰和熱好立克
 

檸檬煲可樂加薑



食完飯送62回酒店 , 他又係個句 , 
明日有乜節目呀 ! 你地幾多點鐘嚟呀 !
我話天文台話明天可能落雨喎 , 
62 答得好快 " 唔怕我有遮呀 ! "  



沒有留言:

張貼留言