2011年9月5日 星期一

嘉湖海逸酒店自助午餐

諗節目諗到我頭都大 , 飲茶每次都係食差不多的點心 , 
今早我和相公相量好今天的行程 ,
但每天仍然這樣行街和食嘢 , 真是吃不消了 ,
所以今天我們決定硬着心腸跟 62 說 , 還有幾天便要再搬家 ,
我們大家都要好好休息 , 準備再搬家 , 唔可以再出街周圍去嘞 !
今天計劃食完自助午餐 , 出尖沙咀九龍公園 , 再去海旁睇中秋燈飾 ,
晚上返回屋苑會所參加中秋晚會 , 整天行程都很順利 ,
當晚上去會所的時候 , 我最担心的事終於發生了 ,
62 在會所給地毡拌倒 , 整個人變成五體投地  ,
最後 call 白車送院 , 白車衹可以一個人跟車去 ,
相公跟車 , 我自己先行回家等消息 ,
從晚上 8 點幾鐘等到午夜 3 點幾鐘相公才回來 ,
慘了 !  62 有排邊度都唔駛去囉 ! 
他左膝蓋有少許裂了要打石膏 , 而左肩骨同樣裂了少許 , 
但不能打石膏 , 衹用布把他固定起來 , 
等他自己痊癒 , 好彩没有太大問題 .

Photobucket
今天來一個突破 , 帶 62 到酒店樓下食自助午餐 , 
自助午餐從中午 12 : 00 至 下午 2 : 15 分 ,
時間咁長可以行少啲街 , 少點勞動 ,
自助餐未夠鐘 , 我們在酒店房間內 , 欣賞一下窗外風景 ,
62  已住在這裡 7 天了 , 每天我們都是來去匆匆 ,
没有認真地看清楚房內的陳設 .


















三扇門的大衣櫃 , 裡面有一個夾萬 , 
電視枱 , 餐枱 , 可煮食的電磁爐、微波爐和洗食物的水盆 .
煮食爐旁的櫃內有一個雙門雪櫃 , 還有一個很大的洗手間 .


客廳同睡房之間有一扇趟門 , 可隨意關上  . 













 
 

酒店房間窗外景物 , 天水圍中央公園水池 .
 

今次食自助餐係 62 生平第一次 ,
我們都不知道他鍾意食什麼 , 每樣都拿些給他試試 .






 
 
 
62  食得很開心 , 因為全都是他的至愛肉類和茶樓點心  ,
他的食量比相公還要多哩 !







竹笙忌廉湯 62 話很好味



 豬柳和芝士焗薯仔


藥膳鳯爪 , 62 嫌麻煩勉強食了一隻 .
 

呢碟我的至愛 , 沙律和吞拿魚壽司 .



芝麻糊 




Dreyer's 雪糕咁大碗 , 不是我的 ,
估也估不到 62 原來鍾意食雪糕的 , 重要係咁大碗添 !


枱上的蛋糕 , 62全把它消滅了 . 



這件黑森林蛋糕和雪糕是我的 .



即煎蛋餅 和 香芋粟米糕 .
 

朱古力雪糕非常好味 , 我梗係再來一個 yummy yummy .
 
 
即煮意粉 , 食飽飽我們又去行街街 .


沒有留言:

張貼留言