2011年9月25日 星期日

HIPOT 一人一鍋 ( 烚烚烚 )

整個夏季都没有食相公的至愛 " 打邊爐 "  , 
趁着出省順道前往莊士倫敦廣場的 HIPOT 食火鍋 ,
這裡的收費分開幾個時段 ,
我們食 5 : 30 PM  - 06 : 30 PM 入座計
食嘢時間兩小時 .
這個時段係( 免收加一 )






我們差不多晚上 5 : 30 便到達此處 , 
未到時間我們坐在場外等候 ,
太無聊了影張相先 ,
場內座位上空無一人 ,
可能時間太早了 .




時間到便入座 , 每張枱全没有分隔而且枱太細了 , 
但倒是熱鬧非常 , 大家齊齊烚 , 場面很高興哩 ! 



食物都頗算多元化 , 連曲奇餅、沙律和啫哩糖都有 .
但環顧周圍都冇乜人好似我咁 , 食同火煱無關的食物 .
因為我根本對肉類没有太大興趣 ,
每次食火煱都是為了就相公喜愛而矣 !


一人一鍋都幾好 , 各自烚自己喜愛的食物 ,
但鍋較細當肉類放一段時間 , 油份便逼了出來 , 形成湯很多油 . 





刺身都有0架 , 但我們唔食生的食物 , 全都放入鍋內烚熟嚟食 . 



火鍋食材都算款式多 .




這裡有雪糕食0架 , 啱哂我嚕 , 反正我未食過這牌子的雪糕 ,
我食了芝麻和紅豆雪糕 , 芝麻都幾好有芝麻香味 ,
但紅豆就唔啱食 , 甜味不足紅豆少 . 





食得太飽了 , 本來就在廣場外面就有巴士回家 , 
但時間實在太早 , 衹是晚上七點多鐘 ,
我們散步到尖沙咀海旁 , 睇燈飾和欣賞維港兩岸夜景 .



途經 1881 花園 , 看到有兩對準新人 , 正在拍婚紗相 .







Photobucket

到達海旁剛好搭正晚上  8 点 , 開始幻彩詠香江表演 .
講真我其實唔多鍾意睇這種表演的 . 得啲燈光射嚟射去0既 .




海旁燈飾早在十幾日前已看過一次 , 
當日太多人影相較難就位好麻煩 , 今晚很少遊人正好拍照 .




















沒有留言:

張貼留言