2011年9月3日 星期六

美心飲茶 VS 上水金香漁港晚飯

例行公事同 62 去食晏 , 今天我們到天耀的美心大酒樓 , 
這間酒樓食物不錯 , 我和相公由其喜愛 " 三色糕 "
但估唔到 62 都好鍾意食 , 除了三色糕外 ,
還有 叉燒腸粉、雞絲粉卷、叉燒包、蓮蓉包、炒米粉 .


這款三色糕
唔太甜三種豆煲得剛好 , 不會太稔或太硬 , 夠健康 !



叉燒腸粉 , 叉燒很瘦但不會太硬幾新鮮 .



雞絲粉卷一般



叉燒包衹得兩個 , 我冇份呀 ! 但看見 62 和相公食得好似很好味 . 


蓮蓉包麻麻地 , 覺得個包輕飄飄冇口感 , 蓮蓉比較甜 .



炒米粉
食材幾豐富有 :
火腿、叉燒、蝦、芽菜、韮黃、三色椒等 , 味道幾好唔太多味精 . 

  

食完晏又係無聊節目時間到 , 今次帶 62 去上水行街 , 
記得先排上水廣場有玻璃畫展覽 , 最啱 62 睇 , 
人算不如天算 , 這個展覽剛好前兩天已結束 .
真慘我們三人在街上無聊地逛 ,
正當我和 62 兩人一齊行緊之際 , 突然聽到後面傳來兩把聲音 .
喂 ! 條路唔係你行哂0架 ! 老友 ! ( 聽口音好像國內同胞 )
我立刻掉轉頭往聲音處看去 , 
看到一名 14 - 15 歲的少年騎着單車 ,

另外一名差不多大的少年在單車後面推動着 , 
當時踩得唔太快 , 他們話我和 62 阻住佢地在行人路上騎單車 , 
真好笑 , 行人路很寬闊 , 還有很多位置可以行 , 
而且行人路應該唔可以騎單車 .
奇嘞係我地唔啱 ?  
 92aaa99ca5eceee6238e180iw9.gif
行到攰得要命才是下午 4 點多鐘 .
嘩 ! 唔覺意發現到某酒家樓下排了椅子 , 唔客氣 lu .
坐到差不多 6 點鐘 , 便上去等食晚飯 .
哦 ! 呢間酒家係 " 金香漁港 "



我們係第一枱人客 .



今餐叫的餸菜全都是 62 超鍾意的 , 他笑得多麼燦爛 , 
但我就慘了 , 衹得湯係我比較鍾意的 .
冇法喇三個人唔叫得太多餸 , 食唔哂 !


上湯焗波士頓龍蝦伊麵底
龍蝦我唔食0既  , 62 和 相公異口同聲說 , 鮮甜彈牙 " 正 "
 

紅燒妙齡乳鴿
又係我唔多鍾意食 , 但都勉強食了少許 ,
皮炸得很脆肉幾嫩滑 " 不錯 "




薑蔥霸王雞半隻 , 肉質嫩滑味道不錯 . 



淮杞燉乳鴿 , 湯燉得很夠火路 ,
食材很豐富有 : 淮山、杞子、果皮、紅棗、沙蕊、玉竹 
味道濃郁如果稍為淡少少更佳 .
 
 

最後還送三碗蓮子百合紅荳沙  


沒有留言:

張貼留言