2012年3月29日 星期四

元朗香辣屋午餐

相公好鍾意食臭草綠豆沙 , 

但搵勻屋企附近的街市和花店 , 都沒有臭草蹤影 , 
今日專程到元朗逛逛買臭草 , 順道去香辣屋吃午餐 , 
聞說這間香辣屋是從屯門洪水橋搬過來的 , 
而洪水橋舊址就開咗間德國餐廳 , 
去年我和相公也去過吃自助午餐 , 場地比這裡大許多 .


好奇怪入門口的招牌寫著香辣屋 , 
 但另外一面招牌寫著香辣軒0既
 

我地叫了兩份午餐 : 泰式干炒金邊粉配泰式炸春卷 
咖喱雞飯配泰式牛油雞翼 .

紅蘿白, 雪耳和白蘿白湯清清地很好味 .
咖喱雞飯味道唔太辣都好香 .
泰式牛油雞翼 , 外皮很脆好香口但雞翼味道很淡
泰式炸春卷好好味外面炸得脆卜卜.
泰式干炒金邊粉味道幾好 , 
但相公話啲蝦冇乜味, 好似雪咗好耐 .
這裡位置較偏僻, 現在是中午時份 , 衹得兩枱客 , 

加埋我地總共衹得五個人 , 夠哂清靜 , 
但我估晚上這裡會好旺 , 相中右邊有整棟膠椅 , 
我諗晚上這些膠椅就會放到行人道上做生意 , 
坐在外面幾有泰國 feel  .



沒有留言:

張貼留言