2012年9月13日 星期四

一品螞蟻 & 輕鬆一下

最近看到很多 blog 友的網誌 , 
都不約而同分享秦始皇永恆國度 , 
令我好想去看看 , 
眾 blog 友都話最好預定入場票才好去參觀 , 
因為人太多會出現入場票售罄 , 

屋企附近又沒有城市售票 , 
終於今日相公話不如出尖沙咀逛街 , 

順道碰碰運氣睇下有沒有票賣 , 
先到 K 11 行下食完晏 , 
再徒步前去博物館 , 竟然有入場票賣 , 
但係 5 : 15 pm 嗰場 , 算喇好過冇得睇 . 





K 11 商場裡的佈置 , 
其實我唔多識欣賞0既 , 衹係覺得幾件佈置幾得意咋 .






佈置係擺在地上的 , 
用樹幹圍著一堆綠豆 , 架起個托盆再喺上面放上一碗麵 , 

最清晰係有半隻雞蛋 , 表達乜呢 ? 

太高深唔明白 , 搵些我明白的就係去食晏 , 
今餐在一品螞蟻吃了兩個午餐 .



香茅豬扒麵 , 
吃了一口麵 , 落鹽稍重手 , 
豬扒幾好味有香茅味 , 但好快就覺得好口渴 .


乳酪蘑菇咖喱羊腩飯 , 餐超袖珍 , 
碗裡大嚿不是羊腩而係茄子 , 細細件才是羊腩 , 
味道偏甜有點似日式咖喱 , 我諗女士食就夠 .

睇完秦俑展覽到附近食嘢 , 
我們被 " 甜品 " 兩個字吸引了 .




牛肚撈麵相公話麻麻 , 
不及正宗麵店好吃  , 但價錢比普通麵店貴 .


水餃麻醬擔擔上海麵 , 
哎呀乜咁肉酸0既 , 水餃細細得兩隻 , 

饀係韭菜和豬肉 , 湯裡有少許炸菜絲和兩三條肉絲 ,
麵的份量又係衹啱女士享用 .



擂沙湯丸 
我從未吃過咁唔好食的 , 外皮硬硬地芝麻饀少少 , 
全冇芝麻味又乾巴巴 , 茶樓的出品比他強很多倍 .






沒有留言:

張貼留言