2012年9月28日 星期五

好彩酒家晚飯

很久以前我和相公曾到過新元朗中心的好彩酒家飲過茶 , 

印象中他的食物也不錯 , 今日我們和 62 一行三人到這裡吃晚飯 ,
還有幾天便是中秋節 , 我們擔心人多吃晚飯 , 
所以晚上六點鐘 , 我們便到達酒家 , 
晚飯剛開始 , 可能時候實在太早 , 
衹得幾枱客水靜鵝飛 , 我們吃完飯離開 , 
呵呵 ! 酒家座位已經坐滿了 , 好彩我們早來吃飯不用等位 . 
62 最鍾意食蝦 , 這裡的晚飯孖寶唔錯 , 
孖寶有 : 美極煎大中蝦和一品燒雞半隻 , 兩樣都啱哂 62 口味 .
餸菜有 : 
例湯、晚飯孖寶、碧綠蠔皇素鮑菰、豉汁蒸排骨、腰果香芹炒蝦仁

jinchouge01_c2rw.gif







例湯係萬壽果花生排骨鰂魚湯

魚湯煲得很濃郁 , 又沒有魚腥味 , 喝了也沒有口渴 , 好好味 .
62 最鍾意用湯撈飯 , 他非常鍾意這味湯喝了4 碗 .





一品燒雞 
平時我唔食雞皮 , 但今餐都破例吃了少許 , 
雞皮薄薄很脆 , 雞肉醃得很入味 , 好味 .




62 的至愛美極煎大中蝦 

我唔食蝦0既 , 這碟蝦送到枱上 , 我立刻聞到陣陣蝦的香氣很吸引 , 
這味蝦剛好有 8 隻 , 本來很容易分配 , 他們倆父子各分 4 隻 , 
當看到 62 食蝦的樣子超享受 , 既然他咁鍾意食就讓他食多一隻喇 !




碧綠蠔皇素鮑菰 , 味道都唔錯但鮑菰稍為稔了少許 .



豉汁蒸排骨
味道都算可以 , 但排骨較肥唔係幾抵食 .



腰果香芹炒蝦仁 
這碟餸又係 62 的至愛 , 看到碟裡有好多隻大蝦仁 , 
我特意數下 , 有 11 隻蝦仁 , 看看 62 吃得多開心啊 ! 
食材有 : 大蝦仁、腰果、西芹和翠肉瓜 , 我衹吃配菜味道一般 .




飯後送生果 , 新鮮菠蘿和西瓜 , 
我太飽沒有吃 , 他們兩父子都話兩樣生果都好甜 .



自費糖水五豆粥 , 叫了兩碗給他們兩父子 , 
我太飽衹嘗了一口甜味適中 , 豆煲得好稔 , 好綿又好香椰汁味 .




沒有留言:

張貼留言