2012年10月9日 星期二

頌富元綠寿司吃麵

差不多成年沒有到頌富元綠寿司吃麵 , 門庭冷落水靜鵝飛 , 
印象中他的拉麵非常好吃的 , 但今次令我很失望 ,

食物款式選擇比以前少了許多 , 我喜愛吃這裡的拉麵 , 
但現在衹有一款牛肉拉麵 , 我唔食牛0既 ,
我又唔想吃飯 , 衹好改為我唔多 like 的烏冬 . 
我和相公分別叫了 :
和風蕃茄雞扒烏冬配熱檸檬水 
日式牛肉拉麵配熱檸茶 . 






和風蕃茄雞扒烏冬
雞扒味道一般 , 湯底係用茄膏做的酸到不得了 , 

我衹吃了幾條烏冬便全數轉給相公 , 
好彩烏冬份量少少 , 相公勉為其難吃了 .




湯肥到不得了



日式牛肉拉麵
睇 menu 明明有半隻蛋 , 但呢碗冇0既 .


相公食食下麵突然好似發現新大陸咁講 , 
原來隻蛋喺麵底下蓋住咗咋 , 又會咁怪0既 ! 



嘩嘩嘩 ! 碗湯肥到吖 ! 


今日我唔知行咗咩運 , 碗烏冬酸到好難食 , 

我袛吃了幾條烏冬 , 最慘仲要飲埋杯檸檬水餓上加餓 , 
要找其他食物充饑 , 在百記超市看到有夾餅賣 , 
都好買件試下 , 賣餅姐姐話架上有幾件唔會再做 , 
但佢就將件現成夾餅再給我翻熱 , 佢話都好好食0架 , 
好喇 , 信佢一次咁多喇 ! 
熱熱呼呼的夾餅好似唔錯喎 , 
咬了一口 , 餅邊好硬又韌 , 好彩中間的夾餅都可以食到 , 
雖然唔係咁好食 , 但好過肚餓 .
唉 ....... 





沒有留言:

張貼留言