2012年10月19日 星期五

劉森記竹昇麵 VS 公和豆腐花

今早遊 blog 看到雀后用樹記的腐皮碎做鮮腐皮雞扎 , 

樣子同茶樓冇分別超靚 , 引得我好想學做 , 
以往我都有到樹記買腐皮碎煲糖水 , 
但沒有想過可以做雞扎 , 一於買料跟 .
立刻行動先到深水埗買腐皮 , 
每次到樹記買嘢都要排隊 ,
好彩今次人唔太多 , 排半條街啫 , 
但都咪攪我 , 相公超鍾意食支竹 , 
我都唔多鍾食0既 , 所以由他排隊就最啱嘞 , 
哈哈 , 我就周圍逛睇下嘢 , 大概 15 分鐘返去搵相公 , 
時間啱啱好 , 相公剛剛買完了 , 
睇下佢買乜先 , 支竹一斤 , 腐皮一斤 , 素鴨兩件 ,
相公買完至愛支竹 , 跟住就話要食佢0既至愛牛腩撈麵 , 
佢仲指明要去劉森記食添 ,
" 點解 " 佢話聽講呢間店的麵係用竹昇 Un 出嚟爽口啲喎 . 
這間麵店都唔難搵 , 但有分新舊舖 , 
我地去新舖食 , 等一陣就有位 . 




 Un 麵歷史都好耐 .



相公至愛牛腩撈麵 , 
每次問佢好吃嗎 ? 例牌答案好食呀 , 
但今次答案有少少唔同 , 
好食呀 , 牛腩好稔滑唔嚡好味 , 今次又會講咁多個字0既 . 
我唔食牛同蝦冇得選擇 , 衹有魚旦片頭麵 , 
魚旦同湯稍鹹 , 魚片一般 , 
麵冇相公所講傳聞中咁爽口彈牙 , 我覺得一般 , 
唯一好處係食唔到梘水味 , 但麵吸入湯的鹹味 , 

所以都係稍鹹 , 這麵店價錢幾抵食 . 


食完 Un 麵諗起雀后提過去公和食豆腐花 ,
咁我地倆個為食貓又周圍搵公和 , 
行嚟行去 , 又問人終於發現佢比街檔阻住 , 我地經過咗都唔知 , 
舖內幾多人 , 逼都要試下佢0既豆腐花和煎釀豆腐 . 
豆腐花我好耐都冇食過熱辣辣咁滑0既豆腐花了 , 
煎釀豆腐又係好滑 , 豆腐煎得好靚黃黃地又脆脆地 . 
本來仲想試埋釀豆卜 , 但太飽留待下次先試 . 



兩碗豆腐花裝得好滿 . 



沒有留言:

張貼留言