2012年12月25日 星期二

平安夜舞會

每年平安夜我和相公都會出省 , 
到鬧市和蘭桂坊趁熱鬧 , 今年唔去了 , 
因為屋苑會所每年平安夜和大除夕都有舉辦舞會 , 

以往我都有去舞會睇下 , 但唔識跳舞 , 
企下冇興趣便離開 , 學了跳舞之後對舞會非常雀躍 , 
連出省趁熱鬧都唔想去 .日間都有出街行下 , 
因為這裡每年大節日 , 廣場都有節目表演 , 
但通常都係啱小朋友玩 , 衹睇下便算 , 
舞會晚上七點鐘便開始 , 我和相公提早去食晚餐 . 




意大利菜湯 




意大利雲吞菜湯 




煙肉菠菜




吞拿魚 pizza 




洋蔥蒜茸意式牛扒 




今日好凍啊 , 
相公著衫著到似隻粽 , 可想而知我係乜樣喇 . 




餐後加  $ 6 就有杯雪糕 , 

很抵所以好多人食 . 食完嘢便到會所參加舞會 . 




玩玩下才醒起影番幾幅相留念 .



會所除大堂用作跳舞場地之外 , 

還把平時的閱讀室改為我們的休息室 . 




愈夜就愈多人了 . 




舞會進行期間 , 暫停一陣玩估歌遊戲 .
呵呵今晚係平安夜 . 會所都來個平安倒數 , 

好熱鬧因為我掛住跟大家一齊玩舞龍 , 唔得閒影相了 . 

差不多午夜12 點十分 , 
大家仍然玩得好興奮唔願走 , 我太疲倦走先 lu  . 




祝各位 blog 友聖誕快樂 !


哎呀 , 聖誕老人等埋呀 ! 



沒有留言:

張貼留言