2012年12月26日 星期三

新滬點罐罐麵 VS 黑松露小籠包

今日我和相公又出省到佐敦道周圍行下 , 

印象中以前聖誕節整條彌敦道都有聖誕佈置 , 
但現在完全看不見有任何聖誕佈置 , 一些氣氛都沒有 . 




行行重行行 , 最後行到這裡有嘢食 , 睇下先 . 
紙牌圖樣上的罐罐麵都幾得意 , 還有黑松露小籠包 , 
兩樣我都末食過 , 就幫襯佢喇 .





現在係下午六點幾 , 得兩三枱客好靜 .




這個罐罐係有個蓋的 , 
侍應姐姐話這款麵的湯底係用紅棗、杞子和雞煲成 . 



我以為係齋麵添 , 原來麵下面有雞件 , 
紅棗和杞子 , 麵稍稔但味道好好 .


 北京水餃好味道 .








黑松露小籠包 , 包的表面飾上黑色物體 , 我諗係黑松露 , 
以前我都買過一樽黑松露醬煮意粉 , 
加 2 茶匙黑松露醬落意粉中混合 , 就有清香黑松露味的 , 
但今次的小籠包都聞唔到黑松露的香味0既 , 
好彩它的肉汁都很鮮甜 , 味道唔錯 .



高力豆沙炸得幾靚 , 
 豆沙唔太甜口感都過得去但唔夠滑 , 近年食過好幾次 , 
但都係食唔番在屯門 " 金滿軒 " 那樣的口感 , 
包括 " 金滿軒 " 都同樣做唔番佢以前咁好食了 . 


沒有留言:

張貼留言