2012年12月5日 星期三

肇慶兩天遊靈芝時令蟹宴

本來趁著現在天氣唔熱又唔太凍到國內遊玩 , 
很失敗上次到中山兩天遊落雨又凍 ,
跟住看到連續幾日天氣已回暖放晴 ,
我和相公諗住剛回暖照常理 , 跟住的天氣都會好暖的 ,
所以我們又參加了肇慶兩天遊 , 怎料天氣又突然驟降 ,
第一天氣溫比上次到中山更凍更大雨 , 
真是人算不如天算 . 
早上我和相公都穿上厚厚的衣服到深圳灣集合 ,
雨越下越大 , 所有人都很焦急地搵自己的導遊嚟咗未 ,
相公同樣都係左騰右騰周圍搵 , 終於我們的導遊來了 ,
大家都非常高興快快前去旅遊車上 , 坐在車上舒服哂 ,
導遊是位看樣子嬌的的年輕女生 ,
她跟我們說從深圳灣到肇慶 , 車程順利的話大概三個半小時 .
我們今次的行程第一天 :
午飯 " 補氣養生靈芝時令蟹宴 "
跟住參觀三水金裝大卧佛
入住鬧市中的星湖大酒店
自由活動到附近七星岩之星湖遊湖
晚餐在酒店29 樓的旋轉餐廳自助晚餐
第二天 : 在酒店吃自助早餐 ,
午飯 " 正宗大灣麥溪魚宴 "
參觀肇慶裹蒸粽制作坊 .



這間飯店是靈芝專門店 .



侍應姐姐正在把所有杯和碗碟用大熱水內外洗一遍 ,
哈哈 , 我從來都沒有見過咁0既服務 .


雞幾滑又好味



烏卒卒的靈芝雞湯 , 我衹喝了兩口 , 味道怪怪 .

香辣涼瓜炒蟹 , 我唔食蟹0既 ,
見到其他團友位位都食到面紅紅話好辣 .



薑蔥炒蟹



蒸蛋




食材有雲耳香芹和什菜


蒸鰂魚



炒蓮藕片超辣



銀魚仔燒肉條炒韮菜花 .


油麥菜


沒有留言:

張貼留言