2012年12月27日 星期四

BLOG 聚 VS 朗豪坊白色聖誕

時間過真快 , 轉眼還有幾天便踏入 2013 年 , 

美國 blog 友亞 kei 剛好趕及回來過聖誕節 , 
今天我們幾位網上朋友又約咗到旺角飲茶 ,
我和相公一齊出省 , 我去應約飲茶 , 相公就去辦點事 . 
今次約會同樣有火鳯凰、EE 、kei 和我四個人 , 
年中我們已見過一次面 , 今次再見面就更加熟絡 , 
掛住傾差d 連叫嘢食都忘了 , 
哈哈 , 我們好似很久沒有見面似的 , 
傾之不盡的話題 , 飲完茶亞 kei 有事要辦先走 , 
我們三人轉移陣地到麥記再傾過 , 
火鳯凰好客氣請我地食麥噹噹 , 謝謝妳呀 ! 
一傾真係三個幾小時才依依不捨離開麥記 , 
希望不久將來我們再約出來見面再傾過 ! 
今日仲收了幾樣禮物添0架 , 多謝哂 !







亞 kei 從老遠美國帶回來送給我們的朱古力 , 
花旗參茶和postcard 
我們三人急不及待立刻拆一包朱古力嚟食 , 好味呀 ! 
謝謝你亞 kei .





還有 EE 送的養生桂圓紅棗茶 ,
桂圓助睡眠紅棗補血啱哂我 ,
多謝 EE  !
離開老麥再約相公周圍 hea ,
我們先到花墟睇花 ,
現在的花墟好似唔同以前 , 
少咗花店但進駐了其他行業的店鋪 ,
冇以前咁多花睇 , hea 到攰搵間餐廳吃晚飯 . 


我們揀咗康年餐廳 , 他的內部裝飾很像翠華餐廳 , 





連菜牌上的食物有很多都幾相似的 .



我和相公的口味通常都會相反 , 

今次我食日式豬軟骨飯配合掌瓜紅蘿白豬骨湯 .
相公食蒜茸羊脾扒跟蛋白菜炒飯配蘿宋湯 .  



豬軟骨少許辣醃得很入味和稔滑 .


蒜茸羊脾扒很稔滑好味 , 蛋白菜炒飯唔油膩好 " 正 " 


兩款飯都很好味 , 突然聞到很香的出爐麵包 , 

不得了侍應剛從廚房托住盆新鮮出爐的菠蘿包行過 , 
本來已經很飽 , 但都要叫一個同相公兩份食 , 
菠蘿包面脆卜卜裡面軟稔稔好味 , 超飽啊 ! 



飲杯檸檬幫助消化先得 .



吃得太飽了 , 時間尚早我們再到朗豪坊逛逛 .




朗豪坊的白色聖誕 , 還有些四不像的動物 .







本來白色的動物比小朋友攬到變灰灰地 .









4 則留言:

  1. 請問你怎樣把舊的網誌搬過來的? 祝週末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係逐篇網誌 copy&paste 過來 , 跟住逐幅相click 入去 , 把連結除去才出網誌 . 你試試吖 .
      謝謝 , 大家週末愉快 !

      刪除
  2. 香港無這朱古力賣,上星期我香港的朋友,要從淘寶網高價買回來!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未見過呀 , 希望第日有公司引入香港喇 .

      刪除