2013年8月4日 星期日

" 唯一 " 食麵


參觀完 " 劉培基展覽 " 時間尚早 , 
我和相公繼續在博物館逛下
 " 藝想天開 " 喺乜東東 ?






入口一大一小 , 看來都是小朋友樂園 . 


好熱鬧啊 ! 
 大小朋友各自打出自己心中的節奏 .


看到人人都打得咁高興 , 
我倆梗係都要打埋一份喇 ! 
哎呀 , 對手好痛0既 , 睇人地打好過 .



廚具都打得 ?  
好嘈啊 ! 都係到商場行下好過 . 


我們徒步前去沙田新城市廣場 , 
這裡人流多得很 , 當然國內遊客也不少 , 
他們拖著手拉車大都是來去匆匆 , 
好像趕著有急事要辦似的 . 




晚飯時間到了 , 我們到 " 唯一 " 食麵 , 
以前也曾在這裡吃過東西 , 都算唔差 , 
早兩個月前我們行過 , 店舖正在裝修 , 
現在裝修完重開 , 店內擺設唔覺有改動 , 
衹覺得店內光線明亮了許多 . 
我們叫一客蔥爆羊肉套餐 
例湯 : 節瓜排骨湯、 蔥爆羊肉配菜飯 
炸菜肉絲湯麵和菜肉雲吞 .



菜飯沒有味道 , 小棠菜仲好似生生地 ,  
羊肉醃得幾入味唔太羶 . 


炸菜肉絲湯麵一般 


我和相公都好想食雲吞 , 但面前的食物份量也不少 .


最終我們敵不過雲吞 , 
再多叫了一碗菜肉雲吞 , 
嘩 .. 我從來未見過咁大隻雲吞0既 , 
它的體積比普通菜肉雲吞大成1/3 , 仲有 8 隻添 . 
雲吞饀裡的豬肉都幾瘦 , 但塊皮好厚又硬 , 
接口處還有些好像未熟透 , 麻麻地 . 



我地又眼闊肚窄食唔哂 lu , 
我諗食過今次可能未必再幫襯 . 


沒有留言:

張貼留言