2013年8月29日 星期四

譽宴 VS 上海婆婆


好嘈啊 ! 樓下隔兩層樓正在裝修 , 
拆東西聲音此起彼落 , 震耳欲聾頭也痛起來 , 
速速離開到街上避避 , 
天氣那麼熱走在街上也不好受 , 
我和相公二話不說跳上巴士遊車河去 , 
很久沒有到宫塘 APM , 到達商場先去食晏 , 
今次幫襯譽宴酒樓 , 貪飲茶可以坐得耐歎冷氣 , 
下午茶已開始 , 內部裝修都算唔錯 . 



牆上的燈久不久轉換顏色
牆上的燈久不久會變換顏色 , 
肚餓了 ! 唔好睇住叫點心先 : 
牛肉腸粉、薑汁雞包仔、鮮竹卷、
時菜鯪魚球和冬菇雞飯 .


腸粉好滑 , 
用這些碟好似好多 , 
其實衹得兩條腸粉分切開 . 



薑汁雞包仔 
輕飄飄食完個包 , 都唔知去咗邊處 .



鮮竹卷好鹹


時菜鯪魚球 , 時菜差啲睇唔到係咩菜  , 
因為實在太細小 ,食才知佢係黃芽白 , 
鯪魚球食材有異於其他酒樓 , 
整個鯪魚球很鬆軟稔稔的 , 裡面有 : 
臘肉 , 臘腸 , 蝦米和蔥粒 , 還有超多骨 , 
哎呀 ! 我地好怕骨0既 , 食到天一半地一半 .



北菇雞飯味道唔錯 .


食完嘢行 APM , 冇咩嘢睇 ,
搭港鐵到德福廣場逛下 , 好熱鬧啊 ! 
逛完再順道行埋淘大商場 , 
晚飯到上海婆婆食嘢 . 



我們 六點半到達上海婆婆 , 
衹得三數枱客 , 座位任擇 , 
但過多十幾分鐘 , 所有座位差不多坐咗人 . 



炸脆鱔好鬆脆甜甜地好味道 , 
相公話好似食緊炸魚皮 , 好油膩食唔哂 .   



排骨湯麵 , 碗麵得兩住麵 .



菜肉雲吞一般 , 
可能食咗炸脆鱔覺得好油膩 , 
好彩冇叫包包 , 如果唔係一定食唔哂 . 


8 則留言:

  1. 修讀电腦軟件及硬件的學生哥告訴我: 如果我能成功copy and paste到D野去新平台,即它們兩者嘅 programming 都容許抄移, 那麼,舊平台關掉,都不會影响我搬咗嘅野在新平台內, 他相信,那網友是用 forward link的想法去搬家,那當然搬不成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但很奇怪沒有把連結除去的相片真係返回舊blog , 這點令我有存疑而且擔心 , 所以我都係把相片繼續除去連結才出網誌 .
      我剛去過妳新搬兩篇網誌 , 發現相片 click 落去情況跟我的有少許唔同, 我click 落去係完全沒有改變 , 妳試下click 落相片看看, 由其廟嗰篇更加會返回去花嗰篇的 .

      刪除
  2. ak, 多謝你話比我知。收到你通知我即刻去睇過。1. 發現click 入去copy+paste+連結的相就會返回"wei-wei Blog" 的網頁, 網誌由新至舊的排列。2. click入去在blgpsot upload的相, 網頁不會改變, ,只是相片變大。可能我的copy+paste+連結與你們做的不同。

    回覆刪除
  3. ak, 請看看是否我自己搬家的方法與你的不同:
    1. 用滑鼠highlight Y.blog的整篇網誌, 按滑鼠右掣, 選copy 用左掣按一吓.
    2. 在Blogger資訊主頁 按 一枝筆, 在撰寫網誌的地方按滑鼠右掣, 選Paste 用左掣按一吓.
    整篇文字 + 相片的網誌貼出來了。
    做相片連結: 1. 用滑鼠的左掣按相片一吓, 2. 按連結2吓, 3.輸入我的blogspot址, 4. 按"確定"
    所有相做完"連結", 5.按"發佈"。

    回覆刪除
    回覆
    1. wei-wei ,妳做copy & paste 做法跟我一樣 , 問題出在做相連結裡 , 我衹按一次連結 , 妳現在搵另外一篇網誌試試吧 !

      刪除
    2. 我諗按第二次連結出的表格 , 妳填上自己網址所以又連上新平台去 .

      刪除
    3. ak, 感謝你不厭其煩的幫我檢查copy+paste+連結的相片。
      現在我已修改妥當, click 任何一張我的相片都不會返回"由新至舊"排列的網頁了。
      Really, thanks a lot !

      刪除
    4. 唔好客氣喇 , 四海之內皆姊妹嘛 , 我都係多得雀后提示我才明白的 , 大家繼續努力吧 !

      刪除