2013年8月7日 星期三

米芝蓮、羅勒印度餐廳


昨日在家無所事事 , 
相公提議出省到港島逛下 . 
我們先到灣仔參觀 " 李小龍主題畫展 " 
場地是間畫室 , 位處較偏僻的小巷裡 , 
好彩巷口擺放著宣傳 banner , 
否則好容易就睇漏眼 . 







牆上噴畫好攪笑又非常大幅 , 
畫室內衹有負責人和兩位參觀者 , 
這裡的展品有些寫上價錢 , 
印象其中一幅要幾萬元 , 
畫室裡的畫很多都畫得好似李小龍 , 
我最鍾意那些用卡通形式的畫像好得意 , 
場內展品唔太多 , 好快便參觀完 .


參觀完畫室再到銅纙灣時代廣場看看巨形高達模型 , 
雖然不是假期但參觀的人非常多 , 
好不容易才影到些無乜人0既相 , 太熱了 ! 
我和相公立刻入商場涼冷氣 , 
本來想到 foodcourt 坐下來飲杯凍飲 ,
才繼續周圍 hea  , 好可惜 foodcourt 正在裝修 ,
連坐的地方也沒有 , 我們衹好離開到北角行下 . 








30 幾度高溫下真是有點兒吃不消啊 ! 
都係入商場涼冷氣舒服得多 , 
商場內也有較細的模型展覽 . 
 

晚上我們在北角吃印度餐 , 
這間餐廳是遊 blog 時看到 blog 友介紹過 , 
是米芝蓮推介的食肆 . 





我們吃 $ 188 的二人套餐 




餐湯稀稀的 , 味道好似是雞湯加上香料 , 很好味 . 



咖喱角伴上兩件炸雞 , 
咖喱角熱辣辣外皮很脆 , 
裡面的饀有薯蓉、紅羅白
還有些不知名香料好香又好味 , 但我稍嫌辣了少許 , 
相公就話剛剛好 , 炸雞醃得很入味 , 雞肉較乾硬 . 



套餐包二杯熱飲 , 
但可以每位加 $ 20 , 轉飲原價 $ 35 的生啤 , 
我們叫了一杯試試 , 好清涼舒服又可中和辣味 . 



咖喱牛肉
本來我唔食牛的 , 
 但相公話好好味 , 引得我也吃了一小件 , 
味道唔太辣很惹味又唔韌勁多香料 . 



咖喱雞 
肉質好滑又唔嚡 , 辣味剛好 , 
同樣係勁多香料 . 



印度香料炒飯
飯好散混合了很多不知名香料 , 味道唔錯 .



我最鍾意用這種餅蘸很多咖喱汁一齊食 , 超好味 . 


奶茶味道同普通奶茶有少少唔同 , 好似冇加淡奶的 .

沒有留言:

張貼留言