2013年8月5日 星期一

屯門 V city 越悅晚餐

今日放學約埋相公到屯門逛逛 , 
最主要到新開不久的 Vcity 看看 , 
我們乘西鐵到屯門 , 出閘剛好是通往 V city 的通道 , 
商場內部光線充足 , 大部份商店都是剛開張不久 , 
門前總是放了插著鮮花的牌子 , 陣陣花香傳來很舒服 , 
每次新商場開幕 , 內裡店舖和食肆來去差不多都是那幾間連鎖店 ,
我們周圍逛 , 當然包括我鍾意行的超市一田 ,
呢間一田面積比沙田新城市廣場嗰間細 , 
所以稍為看看便離開到其他地方 . 


可能商場剛開張不久 , 很多人都好奇來逛逛 , 
包括我倆為食貓 , 這裡食肆可真多 , 
我們選定晚餐吃越南食物 .




很多遊人坐在那裡歎冷氣 .


行過這間 " 越悅 " 裡面都算幾多客人食嘢 , 
我諗食物唔會太差卦 ! 
我們在門外等入座之時 , 
看到食完嘢的客人是到門外櫃位比錢 , 
而且仲全日免收加一 , 怪不得咁多人幫襯 . 



我們叫了兩個套餐 , 
 相公食咖喱牛脷配紅米飯 , 我食越式雞絲湯河 , 
再叫了越式蒸粉包 , 
但落完單侍應回來說 , 暫時未有越式蒸粉包 , 
真奇怪這款小食好多越南店都有0架喇 , 
餐牌上明明寫著有 , 現在又話冇得供應0既 , 
再看餐牌上的小食 , 款式唔太多沒有什麼想食 , 
算嘞 , 求其叫了越式炸春卷 , 另加 $ 6 一碗生菜 .


咖喱牛脷配紅米飯 
相公都係嗰句 < 好食 > 牛脷幾稔滑 , 
得一小嚿薯仔 , 我本來很鍾意食 , 
但實在太細嚿 , 我衹食少許試試 , 
 薯仔好入味微辣很香椰汁味 .


超多椰汁紅豆冰 
紅豆得少少 , 另外一杯熱柚子蜜都是稀稀的 .


越式雞絲湯河 , 味道一般 . 


另加$ 6 一小碗生菜 , 
 油都冇滴 , 又冇鹹味夠健康 .



越式炸春卷味道一般 , 好彩熱辣辣 .



食完嘢我們試下從另外的出口到外面 , 
這出口少人得多 . 





4 則留言:

  1. 2010年初,我坐過西鐵,那時的人流很少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我09年搬來這區,當時搭西鐵座位任坐,現在人多得很利害,想有位坐不是那麼容易了.

      刪除
  2. 開埋嗰 VCity 屯門更旺, 更多人呀 !\

    回覆刪除
    回覆
    1. 係愈來愈旺0架 ! 聞說 V City 每天有500班車在皇崗接國內朋友到商場 , 見到呢處好多國內人的 .

      刪除