2015年5月13日 星期三

下午茶懷舊薄罉

遺忘的懷舊小食甜薄罉 , 
它的味道我差點兒忘記了 ,
今次吃下午茶竟然在滿庭芳酒樓有供應 , 
叫來一客試試 .

 體態甚豐的中山甜薄罉 ,
饀料超多 , 椰絲芝麻和炒得很香的花生碎 ,
皮厚度適中軟綿綿 , 很像以前吃過的感覺 ,
下次會再食 .
 素卷
清新蔬菜味道不太濃 , 
夏日不錯的點心 .
 排骨蒸陳村粉 , 
排骨肥膩陳村粉蒸得好糊口 , 唔啱口味 .
 叉燒腸粉 
雲吞
前排到這裡食自助火鍋 , 沒有試過這裡的雲吞 ,
今次特意叫來試試 , 饀有蝦和豬肉幾鮮味 , 
下次打邊爐會記住食這款雲吞 .

14 則留言:

  1. 在中山旅行時食過,
    亦有咸食款式,都幾正♡♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦原來中山真係有這款小食0既 , 我以為好似星洲炒米衹有香港才有得食 .
      我較愛吃甜食的 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我其實唔多鍾意飲茶0架 , 衹因我相公愛歎茶 , 我為有陪佢飲的 .

      刪除
  3. 依家的酒樓都鍾意做些懷舊點心, 舊風味,好食D啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得現在多咗懷舊點心供應 , 可能創新點心食得多開始覺得悶 , 反而覺得懷舊點心好似好味些 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 如果你鍾意食甜點心 , 不妨試試吖幾好味0架 .

      刪除
  5. 中山甜薄罉,令人留口水。

    回覆刪除
  6. 我祖母以前都常常整薄罉的!

    回覆刪除