2015年5月29日 星期五

素食

連續幾天都陰晴不定 , 終於沒有下雨放晴了 , 
又可以出省周圍逛下 , 順道吃埋晚餐才回家 ,
炎炎夏日很想吃得較清淡 , 
所以選擇到旺角的常悅素食吃晚餐 .

 是日老火湯一客 
材料有牛大力 , 紅蘿白 , 素肉 , 花豆 , 
黃豆 , 花生和冬菇等 ,
我們沒有飲過這款湯 , 所以衹叫一客試試 ,
味道甘甘地都唔錯 .
 前菜是微辣的大豆芽菜紅蘿白和酸青瓜 .
 羅漢上素炒麵
食材有雲耳 , 菇類 , 粟米仔 , 小棠菜和馬蹄 , 
炒麵唔肥膩味道唔錯 , 
但馬蹄好像煲過湯沒有味的 .
 豉汁煎釀豆腐
用豉汁來炆幾惹味 , 但吃到少許酸味 , 
可能天氣太熱了 .
 豆沙窩餅 
食物一下子一齊來 , 所以未能趁熱吃甜點 , 
吃的時候已放涼 , 衹有頭尾四件是微脆的 ,
其他稔了 , 口感大打折扣 .
餐後送花生麥米粥 

14 則留言:

  1. 間唔中食素對身體都好呢!我反而對免費既花生麥米粥有興趣,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時對肉類感到麻麻 , 所以較偏愛吃素的 , 我都幾鍾意吃麥米粥裡的麥米煙韌有口感 , 如果糖份少些更好 .

      刪除
  2. 好友✬*✫甜夢☁☾.•晚安安*¨★快樂星期六

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我較少幫襯素菜館所以唔知貴唔貴的 , 但我覺得到普通飯店吃晚飯跟佢差不多價錢 , 但覺得食材會貴過這裡食材 , 所以覺得佢稍貴了 .
      菜式都幾多的 , 份量係錯覺嚟0架 , 碟麵都幾少的 .

      刪除
  4. 唔肥膩既上素炒麵好難搵

    回覆刪除
  5. 有時出去食素菜, 唔明點解會好油

    回覆刪除
  6. 豉汁煎釀豆腐真係做得很似釀魚肉一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾似的 , 但我食唔出係咩嚟0既 .

      刪除