2015年5月21日 星期四

煎羊扒

天昏地暗大雨滂沱 , 到外面行走好可能衣衫盡濕 ,
好彩冰箱裡有些存貨 , 雜菜和羊排骨 .
羊排骨清洗隔去水份 , 用 LEMON PEPPER醃三小時 , 
易潔鑊下少許油煎香羊排 , 肉質幾滑唔太羶 , 
雜菜煮意粉好容易就開餐了 ! 



14 則留言:

  1. 嘩!!噚日晏晝出去遇上黃雨,大雨到呀><
    有遮都無用,衣衫鞋履全濕透@@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日經常無端端下大雨 , 好容易濕身回家 , 無咩事都係留在家中好了 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 妳說得對呀 , 由其是煎完成個廚房都係羊羶味 , 連衫都覺得吸了味超難聞 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 我都係唔太鍾意食 , 但我相公就超鍾意 , 冇法囉 .

      刪除
  4. 回覆
    1. 味道都幾好的 , 如果唔怕羶就更加美味了 .

      刪除
  5. 你冰櫃裡都儲備唔少好嘢喎~~ 隨時都有正野攞黎煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈對呀 , 我家附近衹得一間超市 , 所以去開其他區見有啱用的食材都會買定放入冰箱 , 留作不時之需用的 .

      刪除
  6. Happy ak:
    ~所以, 我都成日講, 屋企幾時都要有啲食物存貨, 有啲咩事, 唔洗出街, 都開到飯

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky :
      對呀 , 我家附近衹得一間超市 , 買餸唔太方便的 , 所以去開其他區就會賣多些食材 , 冰了留作不時之需的 .

      刪除