2015年11月11日 星期三

大鄉里

轉眼 2015 年已接近尾聲 , 看看日曆已過了立冬 , 
日間氣溫較前排涼了少許 , 
走在街上也舒服得多 , 
 今天和相公到元朗逛逛 , 
這區食店非常多 , 有著不同形式的食肆 ,
大街上行人甚多 , 我們轉到內街看看 , 
 " 法老王 " 係咩食店呢 ? 我倆大鄉里好奇就入去了 ,
午餐時份衹得幾位客人 , 看著餐牌裡的食物唔知食咩好 , 
侍應姐姐知我們第一次幫襯就給我們介紹 , 
原來這店是埃及餸菜 , 店裡的裝飾品都是從埃及運來的 , 
她說一定要試試這裡的卡巴 ,  
制作是薄餅夾著饀料來食的 , 
而薄餅是店內自家制絕無添加物 , 
我們選了兩個餐配汽水 : 
吞拿魚卡巴 , 和芝士焗羊肉意粉 .

店內佈置很有中東氣色 , 
坐椅包上顏色鮮艷的毯很舒服 .



吞拿魚卡巴
錫紙裡面有微厚的薄餅 , 饀料有吞拿魚和大量蔬菜 ,
我諗住用得錫紙包可能應該熱辣辣的 ,
喔 ... 冷冷的薄餅韌韌地緊緊的包著罐頭吞拿魚 , 
還有很多蔬菜 , 蕃茄和千島汁 , 唔太啱我們口味 . 
芝士焗羊肉意粉味道唔錯 , 
羊肉一點羶味也沒有 , 可能被濃濃的芝士味蓋上了 ,
伴碟的沙律是生菜 , 青瓜和蕃茄 . 

10 則留言:

  1. 我2011年在埃及却未吃過此卡巴 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得卡巴麻麻唔食都沒有太大捐失 .

      刪除
  2. 元朗真喺好旺,乜嘢菜系都有,
    埃及菜未食過,但中東菜都喺以卡巴為主,
    羊肉妳啱食就覺唔羶,
    但我一聞就想嘔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗絕對係覓食好地方 , 其實我都好怕羊肉的羶味 , 衹是相公鍾意食我便陪他好了 , 哈哈每次我都衹淺賞少許試下味咋 .

      刪除
  3. 間中試下新嘢都無妨丫^^

    回覆刪除