2015年11月21日 星期六

富臨新店晚餐

屋苑的商場近幾月來好幾間食肆結業 , 
但好快又被其他食肆租下來重新裝修 ,
前排有酒樓結業 , 現在被富臨租下來前幾天開業了 ,
我和相公又去趁熱鬧食晚飯 . 
晚上還未夠 6 點鐘門外已有人等入座 , 
嘻嘻包括我倆為食貓 . 
新店開張有些餸較便宜 ,
見很多枱客都叫乳鴿和龍蝦 ,
我們也跟風要了這兩款餸 . 

 新張期間乳鴿每隻$ 28 
肉質嫩滑醃得夠入味 , 不錯 .
 上湯波士頓龍蝦跟伊麵$ 138
我本來唔食龍蝦 , 但看見相公吃得津津有味 , 
我也破例吃了兩件 , 鮮甜爽口好好味 , 抵食 ! 
 深海龍躉兩食 $ 268
1 . 龍躉炒西芹 , 魚塊啖啖厚肉好味 .
2 .  雲耳蒸龍躉頭腩
我曾在其他酒樓吃過這款餸 , 通常骨件多 , 
但這裡一半都是啖啖厚肉好味 , 抵食 ! 
可能是新開張卦 , 
我們眼濶肚窄  , 乳鴿吃唔夠一隻 ,
餘下的攞回家第日慢慢歎 .

7 則留言:

  1. 乳鴿每隻$ 28 ,所以最近朋友約我去沙田龍華吃乳鴿,我都耍手擰頭啦!啦啦啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈呢度抵 , 龍華貴好多 , 可能佢大隻喇 ..

      刪除