2015年11月28日 星期六

蒜茸豆醬炆豆角

遊 blog 看見blog 友的素菜款式多多 , 
愈發使我也想盡量少吃肉類 ,
晚餐 : 韓國豆醬蒜茸炆白豆角 , 素雞炒蛋 ,
和蟲草花七味粉蒸雞 . 





健康食品店愈開愈多 , 店裡零食也不少 ,
我和相公愛吃南棗合桃糕 , 昆布條是第一次買 ,
昆布滑潺潺而味又太濃 , 唔啱口味 ,
這麼大包有排才能把它消滅了 .

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都係呀 ! 但我相公就鍾意食肉 , 所以都要煮下肉類 .

      刪除
  2. 細時唔識寶,唔鍾意食南棗合桃糕 ,依家好想試試。 昆布條是脆口零食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得細時食嗰啲南棗合桃糕好似好食過現在嗰啲 , 唔知是否現在加添其他調味呢 ?
      這些昆布是稔席席的零食 .

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀呢款幾好 , 以前我食開嗰個牌子糕裡有時混入少許合桃殼食時好麻煩 .

      刪除