2016年1月26日 星期二

五果紅蘿白豬展湯

天寒地凍吃過午餐近近地到超市買點餸菜便立刻回家 ,
晚餐簡單快捷有五果紅蘿白豬展湯 , 
蒸蓮藕餅 , 蒜茸豆豉醬蒸比目魚 .

 五果紅蘿白豬展湯
萍果 , 雪梨 , 紅棗 , 無花果和龍眼肉 , 
加上紅蘿白的湯甜甜的 , 好像喝清甜的糖水 .
 蒸蓮藕餅
現成雪已熟的貨品 , 食材有蓮藕豬肉和蝦 , 
包裝說明可以煎蒸或炸 , 反正煲湯所以蒸 ,
蓮藕條爽口 , 其他食材全搞爛 , 味道不錯 .
蒜茸豆豉醬蒸比目魚 .

10 則留言:

  1. happy ak 晚上好,
    家常便飯簡簡單單就 OK 喇, 最重要食得健康,

    回覆刪除
    回覆
    1. wah wa 晚上好 !
      係呀 , 況且我的廚藝麻麻 , 所以盡量簡單 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 我沒有落羅漢果是雪梨已經好甜 , 哈哈如果放埋羅漢果真係當糖水了 .

      刪除
  3. 五果紅蘿白豬展湯,一定很清甜了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好甜的 , 下次我要落少些無花果可能好啲 .

      刪除
  4. 天寒地凍煲個靚湯最實際^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣凍飲碗熱湯舒服好多 , 而且呢款湯的食材容易處理不用太多洗切簡單快捷 .

      刪除
  5. 雪藏既比目魚, 我喜歡煎, 我煲落了南瓜栗子雞腳湯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都愛吃煎比目魚 , 但我懶煎所以蒸 .
      南瓜栗子雞腳湯我未試過喎 , 我諗一定好甜 , 搵日試下先 .

      刪除