2016年1月2日 星期六

工展會

城中盛事工展會轉眼已接近尾聲 , 
早兩天我和相公巡例去逛下 , 
原來工展會已舉辦到第 50 屆 , 
我怕日間人多又熱 , 所以黃昏才到達 .


 攤位跟往年一樣大都是食品 , 
買了一些食品便離開會場 .
 參賽的工展小姐

收穫全都是食品 , 
零食 : 無花菓乾 2 包 ,  有殼合桃 2 磅半 ,
蛋卷一罐急不及待開來吃 , 唔太甜幾鬆化 .
麵 : 壽 X牌5 種不同口味即食麵各一包 , 
有記瑤柱麵一包12個 , 今日煮3 個來吃 
( 味道唔錯麵身算幾滑較稔 )
金腿一包 , 五色雲豆 2 包 
其實我唔知這些食品價錢是否平 , 衹係見人多買我又買 . 
 我們攞住一袋二袋到茶餐廳吃晚飯 , 
好彩時間尚早不用等位 .
 蛇羊餐 
羊肉一小鍋和一碗蛇羹
羊肉炆得太稔味道可以 , 
蛇羹食材很少太稀 , 味道麻麻 .

 豉椒涼瓜排骨飯太多汁了 .

14 則留言:

  1. 人多買我又買 ,是香港人特色,我怕拎,所以有入場券都唔去啦!

    回覆刪除
  2. 我都未行過維園的工展會.

    回覆刪除
  3. 我只去過一次, 之後怕怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年少咗拉車客 , 所以都幾好行的 .

      刪除
  4. 我都去過一次後,以後都怕咗去啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 , 以往真係人多到不得了 , 但今年少咗好多拉車客 , 所以都幾好行的 .

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈不竟工展會都開咗咁多年 , 去懷舊下都算唔錯的節目 .

      刪除
  6. 有幾年沒去了,你似乎收穫甚豐喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻我和相公無聊過頭去趁下熱鬧 , 但今年少咗好多拉車客 , 都幾好行的 .
      見人買我又買 , 況且我倆都係為食貓 , 買咗唔會嘥 .

      刪除
  7. 我都冇去工展會好耐囉,太多人,唔想逼呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 往年真係太擠迫 , 但今年少咗拉車客場面較冷清 , 都幾好行的 .

      刪除