2019年5月12日 星期日

茶餐廳

前排到燉奶佬茶餐廳吃下午茶餐 , 
本來跟餐的茶加$ 8 便可轉為糖水 .

桑寄生蓮子蛋茶 
除雞蛋 , 桑寄生 , 蓮子還有元肉和紅棗 , 
味道清甜 , 很啱我們口味 .
花膠豬軟骨米粉和牛腩豬軟骨黑蕎麥飯
兩款也不錯 , 由其牛腩腍滑好味 . 

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 生意難做 , 為有諗些不同類型食物吸引客人 .

      刪除
  2. 燉奶佬茶餐廳的跟餐的茶加$ 8 便可轉為糖水 ,我喜歡,覺得又抵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 加少少錢就有飯後糖水真不錯的 .

      刪除
  3. 桑寄生蓮子蛋茶,我中意呀! 我都要一杯。

    回覆刪除
  4. ak, 你失踪了三個多月呢! 今天好高興見到你的新作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳來探我 , 哈哈可能我年三十晚冇去賣懶 , 所以懶到不得了 , 我希望開始勤力少少喇

      刪除
  5. 燉奶佬好似好多分店都執咗:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間都清靜咗好多 , 我都有點替他擔心 .

      刪除