2019年5月14日 星期二

西營盤壁畫打卡

遊 blog 時看見blog 友的西營盤壁畫網誌分享 , 
好奇心下前去看看 , 地點是西營盤奇靈里和石棧里 , 
壁畫大概10幾幅 , 人太多未能把它們全部影下來 .











欣賞完美麗壁畫我和相公到附近尼斯餐廳吃下午茶 .
檸檬茶和檸檬水 
還可加$ 5 就有一小碗羅宋湯 , 味道濃郁唔太酸 .
星洲炒米味道一般
白汁芝士焗牛脷意粉 , 
芝士焗意粉熱乎乎 , 牛脷腍滑很好味有下次 . 

16 則留言:

  1. 網上分享就有,我都未去逛逛。

    回覆刪除
  2. 我也去過,但只影了一部分.

    回覆刪除
  3. 我去年尾在港曾坐地鐵到西營盤遊逛,但唔知道有 "西營盤壁畫打卡" 這地方,否則我會去逛吓。
    好欣賞屋頂鳥籠飛出4隻雀仔這幅畫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次回港去睇下 , 當一個景點消磨下時間唔錯的 .

      刪除
    2. 我文中頂部所講地址是也 , 它近西區7號警署附近 .

      刪除
  4. 尼斯餐廳係咪好有法式風情?^^

    回覆刪除