2019年5月21日 星期二

溫哥華Burnaby Park 晚餐

上次過溫哥華飲姪兒結婚喜酒 , 
還有很多網誌沒有分享 ,
今天重整一下寫埋其他吧 ! 
很多亞洲移民聚居Burnaby  , 
而我朋友也是其中一份子 , 我和相公約了她今天吃晚餐 , 
我們從 Richmond 乘無人駕駛架空電車到該區 ,
朋友再駕車接我們到Burnaby Park 附近的餐廳吃晚餐 .
 朋友說這餐廳幾抵食 , 平時晚餐時間都很多人 ,
所以預早定了位 .

外國人大都愛坐在餐廳外面享受大自然 ,
我們比定位時間早到 , 坐到裡面去 , 

 我們三個人大家都同樣叫龍蝦牛扒套餐 ,
每份28加元再加政府稅外 . 還要加15%服務費 .
 前菜沙津配炸雲吞兩份 , 衹影一份算了 .
 我的炸雞配沙律 , 
三份沙律太多我們預早打包2份帶回家 .
唔好意思阻朋友食嘢 , 衹影相公和我的龍蝦牛扒 .
 朋友住在加國40年有多 , 早已習慣吃西餐 , 她說好好吃 ,
而我覺得牛扒一般 , 龍蝦細細隻肉較少但好鮮甜爽口 . 
甜品

12 則留言:

  1. 呵,又到了温哥華,旅程愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈唔係呀 , 唔好意思 , 我寫得唔清楚這些是上次過去還未寫完的 .

      刪除
  2. 我以前都係會揀坐入面, 而家都會跟大隊去出面啦

    回覆刪除
  3. 下午茶時間,睇到肚餓添!

    回覆刪除
  4. 這餐廳都幾舊, 座椅破爛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦妳真好眼力喎 , 我沒有留意添 .

      刪除
  5. 1986 年暑假我去溫哥華住了一星期 差不多天天都食大龍蝦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得溫哥華龍蝦鮮甜過香港的 , 唔知關唔關跟運送路途遠早已把龍蝦養瘦了 .

      刪除