2019年5月17日 星期五

深圳南山閒逛

以往我和相公久不久到市區鬧市遊逛 , 
近年國內遊客愈來愈愛到香港感受熱鬧 , 街道上太熱鬧了 ! 
所以近年我們改到國內深圳遊逛 .
今次我們從深圳灣口岸過關 ,
再乘當地巴士( 2文人仔 )到南山區 ,
區內很多新商場跟香港中環的商場差不多 ,
而店鋪亦開了很多香港品牌的連鎖店 , 
所以有時覺得自己仍在香港 ,
午餐到( 來福士點心傳說 )飲茶 .

每張枱上都有茶具和自來水供應 , 
客人衹要選擇茶葉便可以用 .
我們覺得茶葉都幾貴 , 
所以衹喝店內提供加了檸檬片的清水( 每位3元)
天鵝榴槤酥
脆脆的外皮包上濃濃香甜的榴槤 , 非常好吃 .
鮑汁鮮竹卷跟香港制作差不多 .
京葱生煎包底部煎得很脆較油膩 , 豬肉饀很瘦唔錯的 .
蟹籽鮮蝦燒賣大大隻蝦放在燒賣上 , 
豬肉饀料也很瘦吃起來很爽口 . 
午餐吃了 96元人仔 ( 沒有加一小費 )
吃過午餐到商場看看 .
我們不想太晚返回香港 ,
所以提早到另外一座商場的( 莆田 )吃晚飯 
 開胃小菜金柚和炸紫菜 ( 免費 ) 茶錢每位6元
 莆田扁肉湯
每碗有細細粒包上豬肉饀的雲吞 , 味道一般 .
 砂鍋紅糟雞( 小鍋 )
紅糟有點像南乳 , 但沒有南乳那麼惹味 .
黃花魚燜飯小鍋
飯粒粒飽滿像珍珠米 , 黃花魚塊有很多件 , 
啖啖肉沒有骨也沒有魚腥味 .
晚飯152元都沒有加一小費 . 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 天鵝酥最好味 , 價錢比香港便宜 , 勝在不用加一 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀 , 在街上大部份都係香港人 .

      刪除
  3. 聽講年輕人好興去深圳喎依家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀 ! 街上好多都是香港年輕人 , 有些單身年輕女孩子都敢上去深圳遊的 .

      刪除
  4. 天鵝榴槤酥 造形好吸引,分一隻天鵝比我啦!
    小食:金柚和炸紫葉都好,紫菜香口美味,柚子通腸胃。
    我家附近亦有人種金柚子,這户人家很大方,任我自己採摘。金柚外皮很清香,果肉多汁,味道酸中帶甜,我很喜歡吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天鵝酥真係好味 , 妳喜歡就請妳食一隻喇 .
      國內很多食肆都下心思設計食物 , 而香港好多仍是不變中 .
      金柚子微酸甜幾開胃 , 難得妳家附近鄰居咁好隨便任妳摘 , 他非常好呀 !

      刪除
  5. 大陸係咪多數唔興收加一茶芥?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗係 , 以前食過好幾間都沒有加一的 .

      刪除
  6. 我地宜家都好中意去深圳食下野影下野.

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港太多人了 , 深圳好多新建設可以行下 , 轉下環境食下嘢唔錯 .

      刪除